Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen andre kilder enn sjefen for Apple i Utah som hadde fått høre det fra "sentralt hold". Synes også å kunne huske det fra nettet et sted. Jeg VET i hvert fall at Apple kan legge inn en liten oppdatering i iTunes, det har jo vært mange små oppdateringer til iPhone.

Lenke til kommentar

Har ingen andre kilder enn sjefen for Apple i Utah som hadde fått høre det fra "sentralt hold". Synes også å kunne huske det fra nettet et sted. Jeg VET i hvert fall at Apple kan legge inn en liten oppdatering i iTunes, det har jo vært mange små oppdateringer til iPhone.

 

Post linken hvis du finner den, da.

 

Jeg kommer imidlertid ikke til å bli overrasket hvis vi må vente til høsten med å kjøpe Norske iPads.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Apple trenger visstnok ikke OS-oppdatering for å legge inn flere språk. Uansett kan de jo lage en liten OS-oppdatering når som helst.

 

Ja vel? Er det optimisten med 16 timer batteritid som snakker nå, eller finnes det kilder på det du påstår her?

 

-KJ

 

Sarkastist om batteritid her ser jeg :) klarer fint 12-13 timer på min, hvis jeg hadde tunet den ned litt med lysstyrke osv er d nok mulig med 15-16 timer.

Lenke til kommentar

Jeg er da vel ikke sarkastisk.

 

Det er bare en referanse til tidligere i tråden der vedkommende forteller at han oppnår 16 timer på sin iPad med wifi på og vanlig bakgrunnsbelysning.

 

Det tviler jeg på, og dermed tviler jeg også på andre ting han kommer med. Jeg sier ikke at han lyver, men derimot at han er noe overoptimistisk når han uttaler seg.

 

Ergo spør jeg om det nå er optimisten som uttaler seg eller om han har kilder på det. Når han da forteller meg at det er "sjefen for Apple i Utah", så vet jeg jo at det er optimisten som snakker. Det nærmeste man kommer Appleansatte i Utah er vel ansatte i Apple store, og de har vel neppe denne type informasjon som det her serveres.

 

Så da tar jeg infoen med en god klype salt.

 

Men jeg er ikke sarkastisk.

 

-KJ

 

EDIT: Modererte min iboende hang til å henge ut skrivefeil...

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Jeg er da vel ikke sarkastisk.

 

Det er bare en referanse til tidligere i tråden der vedkommende forteller at han oppnår 16 timer på sin iPad med wifi på og vanlig bakgrunnsbelysning.

 

Det tviler jeg på, og dermed tviler jeg også på andre ting han kommer med. Jeg sier ikke at han lyver, men derimot at han er noe overoptimistisk når han uttaler seg.

 

Ergo spør jeg om det nå er optimisten som uttaler seg eller om han har kilder på det. Når han da forteller meg at det er "sjefen for Apple i Utah", så vet jeg jo at det er optimisten som snakker. Det nærmeste man kommer Appleansatte i Utah er vel ansatte i Apple store, og de har vel neppe denne type informasjon som det her serveres.

 

Så da tar jeg infoen med en god klype salt.

 

Men jeg er ikke sarkastisk.

 

-KJ

 

EDIT: Modererte min iboende hang til å henge ut skrivefeil...

 

Skal si meg enig at det er noe tvilsomt med 16 timer uten å justere ned lysstyrke med full bruk.

enough said:)

 

F

Lenke til kommentar

Jeg er fanboy fordi jeg ikke liker Apple? Hva er jeg fan av?

 

Mer as in: man MÅ være fanboy om man foretrekker Apple sine produkter, mens om man foretrekker Windows Mobile eller Android (eller hva pokkern eller det kan være) så er det helt normalt.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Ergo spør jeg om det nå er optimisten som uttaler seg eller om han har kilder på det. Når han da forteller meg at det er "sjefen for Apple i Utah", så vet jeg jo at det er optimisten som snakker. Det nærmeste man kommer Appleansatte i Utah er vel ansatte i Apple store, og de har vel neppe denne type informasjon som det her serveres.

 

 

Feil, feil og feil.

 

"Sjefen for Apple i Utah" hadde det fra sentralt hold. Han jobber nemlig ikke i Apple Store, men Apple. Han er sjef over sjefen for Apple Store i Salt Lake (som er den eneste i Utah), i tillegg til alle andre utsalgssteder hvor de selger Apple og med å hjelpe alle bedrifter i området. Han er jevnlig på møter med alle de andre sjefene for de andre statene i USA, her vil jeg også tro at Steve Jobs (eller andre fra Apple-styret) deltar. Jeg tror han sitter på mer informasjon enn det du tror...

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Kult av deg å skryte over at de i klassen din er mer intelligent i pengebruken og valgene sine. Samt er de ikke like store fanboys som deg, lol.

Det er ikke min iPad, jeg sa at jeg hadde hatt hendene på en. Jeg ville ikke brukt gizillioner av norske kroner for å kjøpe en stor iPod touch. Lol.

Lenke til kommentar

Jeg er fanboy fordi jeg ikke liker Apple? Hva er jeg fan av?

 

Mer as in: man MÅ være fanboy om man foretrekker Apple sine produkter, mens om man foretrekker Windows Mobile eller Android (eller hva pokkern eller det kan være) så er det helt normalt.

 

Man må være fanboy for å fornekte at et så ubrukelig og fantastisk dårlig produkt fungerer til noe, ja. Hvor du får Windows og Android fra aner jeg ikke, siden dette er en tråd om iPad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...