Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal til Dubai om en ukes tid (forhåpentlig) og gambler på at di har Ipad på Mac butikken der.

Prøvde den i helgen, og jeg ble ikke annet enn imponert. Utrolig deilig og ha en Ipad i fanget og surfe, istedenfor Macbooken, selv om den også er fortreffelig :thumbup:

Hvor høye odds dreier det seg om?

Meg bekjent er det vel foreløpig bare i transitthallen på Ben-Gurion-flyplassen i Israel at du får kjøpt "Newton Touch" i Midt-Østen nå ...

 

Interessant observasjon: Det gikk 46 timer mellom de to foregående postene i denne tråden; har luften allerede mer eller mindre gått ut av ballongen?

 

Ikke særlig interessant observasjon: hvorfor har ikke tidsstemplingsuret her i forumet gått over til sommertid? Vanskelig å få til, eller "redaksjonell linje"?

Lenke til kommentar

Skal til Dubai om en ukes tid (forhåpentlig) og gambler på at di har Ipad på Mac butikken der.

 

Hvor høye odds dreier det seg om?

Meg bekjent er det vel foreløpig bare i transitthallen på Ben-Gurion-flyplassen i Israel at du får kjøpt "Newton Touch" i Midt-Østen nå ...

 

Oddsen er basert på om flyet mitt går eller ikke.

Billettene er booket og betalt.

Lenke til kommentar

Skal til Dubai om en ukes tid (forhåpentlig) og gambler på at di har Ipad på Mac butikken der.

Prøvde den i helgen, og jeg ble ikke annet enn imponert. Utrolig deilig og ha en Ipad i fanget og surfe, istedenfor Macbooken, selv om den også er fortreffelig :thumbup:

Ikke meningen å være gledesdreper, men du får vel ikke tak i den i offisielle Apple butikker, den har jo ikke kommet i Midtøsten enda? Sikkert noen andre som har den da, hvis du leter litt :)

Lenke til kommentar

Ikke meningen å være gledesdreper, men du får vel ikke tak i den i offisielle Apple butikker, den har jo ikke kommet i Midtøsten enda? Sikkert noen andre som har den da, hvis du leter litt :)

 

Sant nok. Jeg har bare inntrykk av at i Dubai får du tak i alt, ifølge flere kjente. Det med prisen derimot kan være en bummer...

Lenke til kommentar

Jeg liker iPad sin nettleser veldig godt, passer fint til sofasurfing for meg.

Bokmerker har jeg ikke brukt siden 90 tallet i privat sammeneheng. Enten finner jeg det i recent eller så tapper jeg det inn på noen sekunder selv.

Har eget program på iPaden for å søke med google og laste ned pdf filer, så intet problem :)

 

Fullskjerm?. Er den lille stripen på toppen så plagsomt?

Lenke til kommentar

Hvis man skal ta frem tryllestaven og krystallkula så tviler jeg på at iPad og norsk iPadappstore lanseres i Norge før du får norsk OS på padda.

 

Dermed skjer det nok ikke før vi får oppgradert OS, muligens så sent som OS4 som kommer til høsten.

 

Så bare å ta frem smøreveska og smøre med tålmodighet...

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...