Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nok av den typen som alltid kommer til å ha den i ryggsekken eller baggen, og som ser film når jeg drar på ferie, eller spiller spill eller leser web.

Om morgenen så kan jeg enkelt sjekke email ved å tappe på skjermen, istedenfor å sette meg opp i senga og legge laptoppen i fanget.

 

 

..akkurat slik som en laptop.

 

Og hvor i bruksanvisningen til laptoper står det at du må sette deg opp i senga og ha laptopen på fanget før du kan sjekke mail på den? Bruker min nesten hver morgen uten å måtte bevege på noe mer enn en arm.

Lenke til kommentar

Både raskere å lettere å sjekke mail på ipad da den er på med en gang, og den veier mindre og er mer portabel.

Dette kan man gjøre på en telefon også.

 

For meg faller denne mellom to stoler. Den er ikke bærbar nok til å erstatte en telefon, og ikke funksjonell nok til å erstatte en laptop.

Lenke til kommentar

Både raskere å lettere å sjekke mail på ipad da den er på med en gang, og den veier mindre og er mer portabel.

 

På med en gang? Sånn i motsetning til hva?

 

AtW

 

Har du fulgt med? Apple sa SELV at den IKKE sku erstatte laptop. er en mellomklasseprodukt for de som vil ha noe på farten og i sofakroken. aldri meningen den sku erstatte noe som helst. de mener det er et segment som ikke er fylt og det er tablets

 

Hva apple mener er meningen er ganske så irrelevant, man fotholder seg jo til produktet og deres kvaliteter kontra pris og andre alternativer, jeg bryr meg katta om hva apple mener, om de så skulle uttale at meninger er å bruke den som bokstøtte.

 

AtW

Lenke til kommentar

Den er vel egentlig ment å erstatte netbooks da de som regel bare er små, billige laptoper som stort sett ikke gjør noe bra. Jobs sa jo dette selv under presentasjonen.

 

Man kan gjøre mye av det en iPad kan på en iPhone/iPod touch eller i andre enden en laptop, men er det rom for et produkt som overlapper litt begge veier?

Lenke til kommentar

Uansett syntes jeg denne debatten er litt ubrukelig.

Noen liker touch/apple/etc, andre ikke.

De som ikke har det riktige mindsettet kan jo bruke laptoppene sine alt de vil.

 

Det finnes inget fasitsvar.

 

Om du synes den er ubrukelig, så er det jo helt frivillig å delta, vi som synes debatten er interessant kan jo sikkert fortsette vi.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg var i utgangspunktet veldig uinteressert i iPad, men etter at jeg så bl.a. magasinet Wired sin iPad løsning, ble jeg plutselig ganske interessert.. Mye mer praktisk å ha bladene lagret på en iPad / mac'en enn å ha massevis av blader liggende. Hvertfall av de typer blader som jeg har lyst til å ta vare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...