Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og de som ser potensialet men allikevel finner denne maskinen som det den er - en ubrukelig metallplate.

Så du vet enda ikke hva det er snakk om?

Hadde jo vært ganske interessant om du da klarte å formidle det ikke engang aPple selv klarer å formidle. :)

(Men jeg skal ikke påstå selv at den er ubrukelig)

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg ser mye poteniale i denne:) God til enttbruk, liten og lett med god batteritid. god til film, musikk, nettsurinf (noe en minipc ikke er god til pga liten touchpad, skjermoppløsning og batteritid

God til film ? Sånn rent bortsett fra at alt av filmer må konverteres til passende format og overføres via itunes

Lenke til kommentar
Jeg ser mye poteniale i denne:) God til enttbruk, liten og lett med god batteritid. god til film, musikk, nettsurinf (noe en minipc ikke er god til pga liten touchpad, skjermoppløsning og batteritid

God til film ? Sånn rent bortsett fra at alt av filmer må konverteres til passende format og overføres via itunes

En prosess som tar 2 minutter er ikke et problem i mine øyne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Tar det bare 2 min å konvertere f.eks en dvd til passende format og overføre den ?

Lenke til kommentar

Tar det bare 2 min å konvertere f.eks en dvd til passende format og overføre den ?

Ja for meg så :S

Lenke til kommentar

Er manglende lagringsplass et problem i dine øyne? Jerg synes iPad passer bra til streaming på nettet, men ikke til film. 32GB regner jeg med kommer til å bli solgt mest av, og det holder ikke i nærheten til film, musikk, apps osv. 64 GB er også for lite, selv om det er noe jeg kunne levd med hvis jeg hele tiden hadde tilgang tiL laptopen min, så jeg kunne overføre nye filmer og serier etterhvert som jeg så ferdig det jeg allerede hadde på iPaden.

Men konvertering er jeg enig i at ikke er noe problem. Selv bruker jeg Badaboom som bruker skjermkortet til å konvertere i stedet for CPUen. Dette gjør hele prosessen mye raskere, pluss PCen er like rask mens den konverterer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...