Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Kanskje dette kan være noe for store bedriftmøter? Med synkronisering kan en enhet sende ut informasjon til flere andre enheter. Noe som kanskje vil endre måten møtene foregår på.

siden du tydeligvis ikke har vært på et møte siden 90tallet kan jeg avsløre at dette allerede har vært gjort i årevis til laptopper/smarttelefoner.

vil endre måten møter foregår nesten like mye som om de kom ut en lilla stol folk kan sitte på istedenfor den fargen de sitter på nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uansett hvor mye godvilje jeg legger til klarer ikke jeg se for meg en situasjon jeg faktisk har bruk for denne eller noe den erstatter i "mitt liv".

eneste ville være lese digitale bøker men uten flash og det faktum at fagbokforlaget elsker flash funker det dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men for meg så blir liksom Ipad omtrent det samme som mac air, uten tastatur.

Eller satt på spissen, en bærbar datamaskin med middelmådig hardware spesifikasjoner.

Og på toppen av det hele, så kjører den mac OS.

Det blir vel grunnen til at jeg neppe kommer til å kjøpe ipad, på grunn av nettopp det.

Og det er litt syns at Apple er så grinete på at man apsolutt skal kjøre Mac OS på sine produkter.

Og der mener jeg de gjør en tabbe.

De kunne solgt mye flere mac maskiner, dersom de hadde åpnet for at forbrukerne selv kan velge OS.

For min del så syns jeg mac maskinene er fine og i de siste årene har de også blit helt greie på hardware siden også.

Men det er bare OS'en jeg ikke kan fordra.

Endret av janern21
Lenke til kommentar

I mine øyne mangler den en hel del. Mest "kritisk" er GPS og kamera. Jeg investerer heller i en Modbook til noen lapper mer, som har alt denne har - i tilleg til skikkelig OS X (dermed flash, multitasking m.m.), GPS, 3G osv..

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...