Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Fra iOS 7.10 har min TouchID funket fint. På eldre iOS-versjoner måtte jeg slette fingeravtrykkene og sette opp på nytt med noen ukers mellomrom.

Lenke til kommentar

Da er det rimelig sikkert at de nye iPad får TouchID. Da spørs det om jeg ikke må gå til innkjøp av en ny iPad som erstatter Mini jeg har gitt bort til dattern for 1 års tid siden.

Touch ID er ubrukelig for meg på iPad siden jeg bruker Smart Cover. Da vil jeg at den skal være klar når jeg drar av coveret!

Lenke til kommentar

Har noen cover å anbefale til iPad Air?

Ikke noe fra Apple som koster hundrevis av kroner.

Er interessert i et, gjerne fra eBay, som er enkelt, men har en bunn til iPaden som ikke er av plastikk som skraper den opp.

Kjøpte denne til min Air, billig og gjør jobben godt :)

http://www.ebay.com/itm/Luxury-Slim-Stand-Smart-Case-Leather-Back-Cover-For-Apple-iPad-2-3-4-Cheap-/360886277839?pt=US_Tablet_eReader_Cases_Covers_Keyboard_Folios&var=630250524387&hash=item54067f96cf

Lenke til kommentar

Jeg ville da aldri oppgradert om jeg hadde en Air fra før av? Aldri påstått det. Dog vil jeg gjerne ha TouchID da det har blitt en fryd på iPhone 5S og venter til denne kommer på Air. Tror Apple har flere funksjoner på lur og i baktankene rundt dette :). Spesielt ifb. med bedriftssatsingen Apple lukter på. Så her er det gode ting i vente.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Får virkelig håpe den er av bedre kvalitet enn Touch IDen som er på iPhone 5s nå da. Fungerer veldig bra i starten, men etter noen måneder er den helt ubrukelig.

Det er vel sagt at både iPhone 6 og nye iPad får ny TouchID teknologi som ikke skal ha problemene fra tidligere generasjon. Dog har jeg hatt null problemer med min på iPhone 5S.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det har vel nettopp kommet Jailbreak for iOS 7.1.2? Sjekka før her og da var det ikke mulig å jailbreake 7.1.2 som jeg oppgraderte til. Hvordan er det da med oppgradering til iOS 8 senere?

Vel...du kan oppgradere så mye du vil...men jailbreaken mister du nok. Nå har flere grupper sagt at de skal komme med ios8 jb da så det dukker nok opp, like kjapt som evasion gjorde er nok ikke sikkert

Lenke til kommentar

Fant en spesiel lader her på jobb, noen som har sett en slik en før og eventuel veit om den er trygg å bruke og hva de tallene står får?

Når den lader blinker den på 80 (telefonen som blir ladet er nesten tom for strøm)

Edit: etter få min så blinker den på 100.

På laderetn står det Va- Dagene

post-32072-0-31047400-1407382821_thumb.jpg

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at det er en bærbar lader. Tallene på selve enheten står for hvor mange prosent den bærbare laderen er ladet opp. Grunnen til at jeg mener dette er først og fremst fordi det står Li-Ion på den. Li-Ion er en type batteri som kan lades opp. Samtidig er tallene 20->50->80->100, og gir en god indikasjon på hvor mye strøm det er igjen på laderen. Deb blinker kun når du lader telefonen fordi den ikke skal bruke strøm på det ellers.

Lenke til kommentar

Er det mange her som har iPad/Air? Hva syntes dere om 9-10" nettbrett? Brukes de ofte? Er dette noe som dere bruker istedenfor laptop eventuelt?

Selv føler jeg at de er en waste, bare fordi at jeg selv drar frem Macen mye oftere enn og føler at det er lettere å bruke og mer brukervennlig. 7" nettbrett er jeg veldig stor fan av, spesielt til E-books, nyheter, youtube etc.

Lenke til kommentar

Har stasjonæren på rommet etasjen over stuen, så når jeg ser på TV elns er det greit å bruke den til å sjekke Facebook i litt større format enn på iPhonen, sjekke kjapt nettaviser eller andre sider man er inne på ofte. Ellers brukes den ikke så ofte nei.

Lenke til kommentar

Bruker min ipad hele tiden:)

Den har tatt over for laptopen

Samme her bruker mine to brett hele tiden og lappisen støver ned.

Jeg har en mini Mac tilkoblet tvn som jeg bruker som mediasenter og streamer alt av filmer, serier,nett tv etc hadde nok brukt min laptop mer hvis jeg ikke hadde hatt den muligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...