Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Stikker å henter en iPad mini retina på Lefdal etter jobb i dag, men jeg foretrekker å ha en eller annen case for enkelte anledninger. Noen som har noen minimalistiske og greie forslag? Er apple sine egne veien å gå ?

 

Er åpen for import :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikker å henter en iPad mini retina på Lefdal etter jobb i dag, men jeg foretrekker å ha en eller annen case for enkelte anledninger. Noen som har noen minimalistiske og greie forslag? Er apple sine egne veien å gå ?

 

Er åpen for import :)

Jeg kjøpte min smart case på ebay fra samme selger som selger denne. Som nevnt tidligere i tråden så er jeg storfornøyd med varen. Har sammenliknet med ekte vare, og forskjellen fra mitt eksemplar er minimal. Hullet til kamera bak og til bryteren på siden var bittelitt feil (snakk om mm). Ikke minst så er prisen 1/8 av det den er fra apple.

Lenke til kommentar

Ipaden er jo blitt enda verre etter oppdateringen.

Kan ikke spille av videoer på nettavisee osv

Nå kan jeg pluselig ikke åpne facebook

Må si jeg er skuffet over ipad

 

Da kan det jo virke som det har skjedd noe galt hos deg? Når hele verden ser ut til å rapportere at iOS 7.1 bringer forbedringer i alle ledd, samt bedre ytelse spesielt på eldre modeller så er det jo veldig, veldig rart om du skal ende opp med stikk motsatt opplevelse enn alle andre.

 

Det er jo ikke noe ukjent fenomen at store systemoppdateringer kan skape krøll, så her anbefaler jeg deg å ta sikkerhetskopi til iCloud og / eller iTunes, koble din iPad til en maskin med iTunes og kjør en hard gjenoppretning ved å ha den koblet til maskinen, holde inn strøm + hjemknapp i 10-15 sekunder til nettbretter starter på nytt og da slipper du strømknappen men fortsetter å holde hjemknappen til den er i gjenoppretningsmodus i iTunes og kjør inn hele systemet på nytt så skal du nok se at ting blir meget bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg pleier å anbefale en full gjenoppretting, og legge inn alle apper på nytt, ikke fra backup. Det KAN jo være noe rusk i det du tar backup av, og da får du det tilbake etter en gjenoppretting når du kjører restore.

Lenke til kommentar

Ipaden er jo blitt enda verre etter oppdateringen.

Kan ikke spille av videoer på nettavisee osv

Nå kan jeg pluselig ikke åpne facebook

Må si jeg er skuffet over ipad

Du har bare hatt trøbbel. Ville virkelig klagd på den der jeg hadde kjøpt den.

 

Hvis ikke feilen er mellom ipaden og stolen ;-).

Lenke til kommentar

Jeg pleier å anbefale en full gjenoppretting, og legge inn alle apper på nytt, ikke fra backup. Det KAN jo være noe rusk i det du tar backup av, og da får du det tilbake etter en gjenoppretting når du kjører restore.

En dårlig generell anbefaling da det ikke er alle apper som lagrer historiske data i icloud eller andre skyløsninger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det kan være, men man tar alltid backup før man tar full gjenoppretting. Etter full gjenoppretting kan man se om problemet er løst, hvis ikke er det trolig en feil med enheten. Dersom det funker da, kan man kjøre en restore fra backup, og se om problemet fortsatt er løst. Dersom det funker da, er man ferdig. Dersom det ikke funker, vet man at feilen er forårsaket av data i en app.

Lenke til kommentar

Det finnes adaptere som fikser dette.. Kjøp den i en Eplebutikk, eller andre som selger eplebutikker,, koster noen hundrelapper, men er fryktelig kjekke!

 

 

 

Spørsmål: Hvordan er kamera på nyere iPader i forhold til kamerea på mobiltelefoner, fra Samsung S3 og nyere.. Fruen vil gjerne ta bilder med pad, siden det har sånn stor skjerm og man ser bedre, men jeg lurer på om man går glipp av vesentlig kvalitet ved å gjøre det?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min smart case på ebay fra samme selger som selger denne. Som nevnt tidligere i tråden så er jeg storfornøyd med varen. Har sammenliknet med ekte vare, og forskjellen fra mitt eksemplar er minimal. Hullet til kamera bak og til bryteren på siden var bittelitt feil (snakk om mm). Ikke minst så er prisen 1/8 av det den er fra apple.

 

 

 

 

Må bare takke for dette tipset igjen, fikk casen i dag. Og kvalitetsintrykket var langt over det jeg hadde forventet! Og det til den latterlige prise der, mange lapper spart for min del :)

Lenke til kommentar

 

Jeg kjøpte min smart case på ebay fra samme selger som selger denne. Som nevnt tidligere i tråden så er jeg storfornøyd med varen. Har sammenliknet med ekte vare, og forskjellen fra mitt eksemplar er minimal. Hullet til kamera bak og til bryteren på siden var bittelitt feil (snakk om mm). Ikke minst så er prisen 1/8 av det den er fra apple.

 

 

 

 

Må bare takke for dette tipset igjen, fikk casen i dag. Og kvalitetsintrykket var langt over det jeg hadde forventet! Og det til den latterlige prise der, mange lapper spart for min del :)

 

Så bra du ble fornøyd :) Ja, jeg har absolutt ikke angret på det kjøpet der. Hadde jo i utgangspunktet tenkt til å betale opp mot full pris for case, men tok sjansen på det siden det var såpass billig og tilsynelatende ikke aviket så mye fra originalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...