Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt plassproblemer hadde Ipad 4 med 16GB på det meste hadde jeg vel rundt 15 toppspill instalert og hadde enda 6GB ledig. Uansett så spiller man egentlig 1 spill av gangen så er vel bare å ikke fylle den opp med alt mulig av gangen. Nå bruker jeg ikke Ipad til film det tar jo en del plass men de fleste er jo strippet ned til 800MB selv i full HD.. Kjøpte en 16 GB idag med 20 prosent avslag på Expert 3200,- grunnet kampanje med bruk av DNB Mastercard. Berre lekkert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte en ipad air hvit 32 gb med 3g fra apple.no i dag. Ser ut til at den klargjøres for sending. Mon tro når apple sender den og med hvilket fraktfirma? Det er anslått levering 8.november, men jeg håper det ikke tar så lang tid. :hmm:

Uansett så er det vel verdt ventetiden! Blir som en unge på juleaften. :D

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar

Merkelig at den hang seg. Hjelper sikkert med gjenoppretting ja.

Det jeg har merket er når jeg ser på videoklipp, YouTube etc. Med høyt volum så "rister" hele ipaden i hendene mine pga.høyttalerne.. Jeg har ikke hatt iPhone 5 som har samme "oppbygning" av høyttalere.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Bestilte en ipad air hvit 32 gb med 3g fra apple.no i dag. Ser ut til at den klargjøres for sending. Mon tro når apple sender den og med hvilket fraktfirma? Det er anslått levering 8.november, men jeg håper det ikke tar så lang tid. :hmm:

Det var lenge :o bedre å kjøpe i butikk
Lenke til kommentar

Det var lenge :o bedre å kjøpe i butikk

Vel, apple har pleid å bruke vesentlig mindre tid på tidligere forsendelser enn de angir ved bestilling, så jeg bekymrer meg ikke slik sett. Men jeg angrer jo en smule på at jeg ikke valgte å kjøpe via expert da de tilbyr 20% rabatt med DNB Mastercard i morgen.

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar

Hehe sitter å tripper her selv. Plasserte bestillingen kl 08:12 og den har ikke blitt sendt enda, da renger jeg med at den ikke blir sendt før mandag.

Har sett på elkjøp men de har ikke fått ipad enda her i molde

Lenke til kommentar

Hehe sitter å tripper her selv. Plasserte bestillingen kl 08:12 og den har ikke blitt sendt enda, da renger jeg med at den ikke blir sendt før mandag.

Har sett på elkjøp men de har ikke fått ipad enda her i molde

Hehe. Holder til i moldeområdet selv, men har ikke vært innom noen fysiske butikker. Det er nok bare å smøre seg med litt tålmodighet. ;)

Lenke til kommentar

Hehe. Holder til i moldeområdet selv, men har ikke vært innom noen fysiske butikker. Det er nok bare å smøre seg med litt tålmodighet. ;)

Tror ikke at den blir sendt før mandag, vist det er tilfelle og Elkjøp får den inn kjøper jeg en der og avbestiller den på Apple.no. Problemet er at jeg trenger å få pengene tilbake før jeg kjøper en ny.

hvordan overfører man filmer osv fra pc'en til ipaden ?

kommer frem: enheten er enten frakoblet eller er sluttet å virke

Last ned f.eks AvPlayer HD, da finner du AV player HD under programmer i iTunes som du kan overføre filmene dine til (drag and drop).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, apple har pleid å bruke vesentlig mindre tid på tidligere forsendelser enn de angir ved bestilling, så jeg bekymrer meg ikke slik sett. Men jeg angrer jo en smule på at jeg ikke valgte å kjøpe via expert da de tilbyr 20% rabatt med DNB Mastercard i morgen.

Dette var vel kun torsdag og fredag. Var ikke klar over at jeg hadde DNB MC, noe jeg oppdaget nå så hmm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...