Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Tok turen innom Elkjøp for å høre om de kom til å få inn iPad Air i morgen. De hadde verken info om de kom til å få den inn eller pris. Aldri hatt så lite info om et produkt før release sa selgeren.

Blir vel Apple.no på meg da.

har vært å hørt på eplehuset og spaceworld, begge sa at de nye ipad'ene kommer til å ligge i butikkhyllen i morgen.

å at de regnet med å få den i alle størrelser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig at de ikke har fått varene ennå? Skulle tro at varene var på plass kvelden før lanseringsdag?

Jeg har tenkt å kjøpe på elkjøp.

Muligens anderledes nå, men jeg kjøpte iPad 4 hos elkjøp i fjor den dagen den kom til Norge. Jeg ringte de i tolvtiden på dagen, og de sa de skulle ringe opp igjen hvis de fikk den på lager. Det tok ti minuter før de ringte opp igjen, det sto allerde en leverranse på lageret. Så selv om de ikke vet status akkurat nå, så endrer det seg fort, i alle fall etter min erfaring.

Lenke til kommentar

Nå gir ikke Anandtech "karakterer" så man må nesten lese. Men de er ekstremt begeistret for Air.

Nøkkelordene ift. Mini er vel her:

Two weeks ago I had all but written off the bigger iPad. It was too bulky and just no where near as portable as the iPad mini. Once the latter gets a Retina Display and equal hardware across the board, why would anyone consider the bigger model?

The iPad Air changed my perspective on all of that. It really does modernize the big iPad.

DSC_3762sm.jpg

From top to bottom: iPad mini, iPad Air, iPad 4

DSC_3804sm.jpg
Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt litt i tvil, men er avhengig av et nettbrett nå. Så jeg kjøper Air i morgen på Elkjøp, og prøver den ut. Hvis jeg etter noen uker er litt misfornøyd med størrelsen, noe jeg tvile på, så kan jeg benytte meg av 30-dagers åpent kjøp og bytte til mini-en og få penger igjen.

Noen som vet om et minimalistisk "stand" jeg kan bruke til iPad Air og mini?

Trenger noe til å få brettet til å stå på en pult, men vil unngå de typiske coverne. (Alt for tunge og tykke, vil ikke tulle med det fantastiske designet Apple har kommet med denne gangen)

Lenke til kommentar

Jada.

http://www.elkjop.no/cms/s-Ec.sGQVtxvgAAAEvFZRoC_iL/apent-kjop-hos-elkjop-i-30-dager-prov-produktet-ditt-og-fa-pengene-igjen

Som du ser, gjelder returretten på alle produkt, med unntak av:

Mobiltelefoner.

Produkter solgt med abonnement.

Spill og film der emballasjen er brutt.

Kjøkkenprodukter laget på mål, som benkeplater.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Suverent, da kliner nok jeg også til med en iPad Air.

Så gjelder det å finne ut hvor og når man får tak i en.

EDIT:

Egentlig litt interessant at mobiltelefoner er untatt da lite skiller de og et nettbrett med simkort.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Den nye iPad generasjonen er som skapt for brettspill, hvilke gode titler bør man sjekke ut?

(liker ikke racing på mobil/brett)

- Tellgates - The walking dead series

- andre?

Hva spesifikt annet bruker dere nettbrettet til i hverdagen og når bytter dere heller over til en PC eller mobil?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...