Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig mye snakk om at folk liker Mini-versjonen ganske godt..

 

Her i familien har vi alle tre hver vår iPad.. og minstemann har en iPad Mini..

 

Selv håper jeg på en iPad "Maxi", er det bare meg?

 

Jeg liker godt størrelsen til min iPad 2, men jeg hadde aldri gått for en mini selv, og skulle jeg ha sett forandringer, ville jeg heller ha hatt noen få tommer større..

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Når de sier at ipad Airr har 24 % mindre lyd.. Snakker de om volumet på høytalerene? Hvorfor skal det være noe å reklamere om?

Nei, det kan du jo si. Skulle nesten tro at de mener noe annet med ordet "volume". Som størrelse kanskje? På tide å friske opp engelsken?

Lenke til kommentar

Har ikke hatt nettbrett tidligere men vurderer en ipad nå, får se hvilken størrelse det blir når jeg har fått kjent på de i butikk.

 

Men en ting jeg lurer på: kan man bruke flere innloggings-id på den? Lurer fordi jeg ser for meg å bruke den mye til styring av multimedia i hjemmet og da er det greit at flere har tilgang til den samtidig som det ikke er så kjekt hvis alle brukere får tilgang til min mail, Facebook, meldinger etc.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Nei, det kan du jo si. Skulle nesten tro at de mener noe annet med ordet "volume". Som størrelse kanskje? På tide å friske opp engelsken?

 

Til hans forsvar så betyr jo "volume" både volum(som i masse/mengde) og lyd på engelsk også. Men ja, det gjelder vel å se sammenhengen i det hele.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Nei, det kan du jo si. Skulle nesten tro at de mener noe annet med ordet "volume". Som størrelse kanskje? På tide å friske opp engelsken?

Før du kritiserer, så sto det virkelig IKKE "volume" når jeg stilte spørsmålet mitt, da sto det klart og tydelig:

 

"24 % less Sound" !

 

Nå ser jeg det står "volume", men dette må de nå i det senere ha byttet ut! Jeg dobbeltsjekket flere ganger..

 

Engelsken min er mer enn bra nok, takk!

Lenke til kommentar

Nei, iOS støtter ikke flere brukerprofiler. Alle som bruker den har tilgang til alt.

Får man dette tillegget i iOS og tenker da spesielt på nettbrett så blir det helt nydelig. Profiler som er direkte knyttet mot din apple-id med mulighet til å sette de opp også uten knytning med utvalgte apper og tilganger til det som er i hovedprofilen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...