Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gjerne se grundig test av batteritid før jeg løper og kjøper dette, de har tross alt redusert batterikapasiteten med 20% fra iPad4, og selv om det er en mer strømgjerrig SoC som står i Air så kommer du ikke unna det faktum at det fortsatt er skjermen som trekker mest strøm i en iPad.

 

Apple oppgir fortsatt 10 timer på Air, men som sagt vil jeg se tester på dette.

Lenke til kommentar

Haha, Bryan Cranston fra Breaking Bad i iPad-reklamen på slutten der. Fantastisk stemme.

 

Ellers en veldig god reveal synes jeg. Fikk akkurat jeg ønsket meg, og mer til. Positivt overrasket over at iPad mini nå seiler opp som et fullstendig alternativ til fullstørrelsesipad. Sykt kult at den får A7-prosessoren, og like mange piksler ..! Da blir jo mini-en faktisk skarpere.

 

Hvis dere går inn på apple.no kan dere også se at prisene er satt en del opp. Minien begynner på 3290 for wifi 16, og 4290 for lte 16. Ikke at jeg klager, nå har vi jo i realiteten en fullspekka ipad i mindre størrelse :)

 

Har alltid følt at 8 tommer er den perfekte størrelse for nettbrett, men har fryktet at Apple alltid kom til å holde mini-en én generasjon bak hoved-iPaden. Men siden de har jobbet så hardt med å få ipad air tynn og lett og smal, og klart å presse inn en A7-prosessor, så er det jo ikke så vanskelig å få det til på minien også.

 

Skikkelig gira nå faktisk. Bare synd at LTE-versjonen, som jeg vil ha, ikke engang har en dato enda. :( Står ikke engang november! har solgt ipaden jeg har, og nå har jeg ingenting i mellomtiden ....

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...