Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på utkikk etter deksel/cover til min ipad 4, som er litt "mer" enn bare de vanlige plast- eller lærgreiene. Så at Sativabags.com hadde noen flotte, men de ser ut til å være utsolgt eller noe.

Reiser en del, og skulle gjerne hatt noe som er greit å drasse på men beskytter godt. Pose og sekk altså. Noen gode tips?

Lenke til kommentar

Ok, vel, såvidt jeg vet er det ikke noe problem.

EDIT

Det er altså snakk om såkalt industriell hamp, og altså ikke den sorten man røyker. Dette er et produkt med vanvittige bruksområder og -muligheter, men som altså kun er lovlig å importere og oppbevare, men ikke produsere i Norge. Med forbehold om nyanser jeg ikke har oppfattet. Har selv handlet en del fra sativabags.com (klær, ryggsekk) uten problemer. I Oslo har vi jo også en egen butikk med slikt, Hemp House.

EDIT 2:

http://www.framtiden.no/medlemsblad/livsstil-og-forbruk/til-kamp-for-hamp.html

EDIT 3:

Det er faktisk en ting til jeg savner til paden min .. En overgang fra lightning til BÅDE VGA og HDMI. Hittil har jeg kun funnet enten/eller, men skulle jo helst holde antallet kabler og dingser på et minimum.

HDMI for å koble til TV hjemme, og VGA for skjermer, prosjektorer o.l. på jobb altså..

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

Noen som har en anelse om hvilke 4G-bånd neste iPad vil støtte? Vil gjerne ha ordentlig 4G på nettbrettet mitt, men redd for at de skal komme med bånd som bare er tilpasset andre land igjen.

Har en mini med 3G og 16 GB jeg vurderer å selge, for å få kjøpt meg en ny en når den kommer. Men jeg er skeptisk til å kjøpe førstegenerasjonsprodukter. iPad mini 2 er jo selvsagt den andre mini-en, men hvis den virkelig får retina så er jeg redd for hvordan ytelsen vil være, og hvor fort den blir utdatert (eventuelt byttet ut med ipad mini 2S eller noe).

Brant meg på dette da jeg kjøpte iPad 3, som etter et halvt år ble erstattet med en langt kraftigere modell. Min erfaring var også at 3-ern ble veldig kjapt treg.

Lenke til kommentar

Da er det bare å glede seg og håper mini 2 blir lansert samtidig.

Ellers enig i at det kan være lurt å avente å se hvordan Mini 2 blir med tanke på at den får retina skjerm og hvordan ytelse, varmeutvikling og batterilevetid da vil være. Kanskje heller supplere Mini "1" med en iPad 5.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...