Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt sikker på at jeg har gjort dette før, men...

 

 

Oppdaterte jo til iOS7, men siden jeg hadde så mye på padden, så tenkte jeg skulle ta en "fresh install", så jeg gikk til Innstillinger, generelt, nullstill, slett alt innhold og alle innstillinger..

 

Garantert at jeg har gjort dette før..

 

Så, lastet jeg ned et spill tilbake, Baldurs Gate, og borte var alle save gamesene! :( Alt er syncet til iCloud, det står at det er ga 60 MB med data lagret til BG der.. Som det alltid har gjort etter sist jeg har spilt.. Prøvde å laste ned Angry Birds også, siden det spillet fungerte med savegames sist jeg gjorde dette.. Nothing! Må begynne fra scratch der også.. Hvorfor?

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å savegamesene tilbake igjen? Det er veldig ut til at de fortsatt er i god behold i skyen, de er bare ikke sammen med spillet på padden nå! :(

 

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Litt problemer her og, noen som vet hvordan eg kan "samkjøre" iPad og iPhone?

Prøvde dette via sikkerhetskopi fra iPhone over til

 

iPad og endte med att hele iPaden ble slettet, og ble fylt med blandet annet 1000 kontakter eg ikke har bruk for fra Facebook og Mail osv :s Helvette!

 

Og det eg faktisk trengte forsvant, over 700 Mb med iBooks eg bruker til studie! Fantastisk!

 

Noen som har noen tips her? Burde vell kanskje sutte meg mer inn i iCloud -_-

 

Annet "problem" er att når eg har synkronisert enhetene mine har de "gått tilbake" til den gamle delen, så når eg avinnstalerer program og stokker om på de i mapper, trykker bruk i iTunes, gjør den alt den skal så er eg tilbake der eg startet, irriterende :p

Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om hvor lenge man får lov av Apple til å installere iOS 6.1.3? Jeg sitter idag med en jailbreaket iPad 2 på iOS 5.1.1. Da jeg endelig bestemte meg for å oppgradere til 6.1.2 for å jailbreake så var jeg tre dager for sent ute, da 6.1.3 akkurat hadde kommet, og da fikk jeg ikke installere 6.1.2 pga en sperre hos Apple. Har hørt at iOS 7.0.0 er litt for tungt for iPad2 og at det blir en del lagg, og det vil jeg jo ikke ha.

 

Så spørsmålet er om jeg kan vente til det har kommet en jailbreak til iOS 6.1.3 med å installere den, eller om jeg bør gjøre det nå for så å håpe at det kommer en Jailbreak løsning til 6.1.3 (som det jo ryktes om at det kommer til å gjøre)?

 

Hva tror dere?? Hva ville dere gjort???

 

TAKK!

Lenke til kommentar

Grrr, IO7 ødela airplay-muligheten for å kjøre/streame youtube, spotify o.l på htpc/xbmc-boksen min. Er det mulig å nedgradere til 6.1.3 på noen måte? Eneste grunn til at jeg kjøpte ipad var dette (ipad 4 forøvrig)

Trodde jeg også til jeg googlet problemet.

 

Sveip fingeren fra bunnen av skjermen å opp, så skal det komme opp en meny med blant annet airplay

Lenke til kommentar

Surfing på chrome hakker og scrolling i nettsidene henger seg opp i flere sekunder av gangen her i hvert fall. Vurderer å teste safari nesten.

 

Oppdaterte min iPad 3 til IOS 7 denne uka. Herlig med nytt design og flere muligheter, men jeg synes det kjører tregere enn med IOS 6. Ikke minst synes jeg nettet går tregere, f.eks ved surfing.

Flere som har samme erfaring?

Lenke til kommentar

Surfing på chrome hakker og scrolling i nettsidene henger seg opp i flere sekunder av gangen her i hvert fall. Vurderer å teste safari nesten.

 

 

Min erfaring også,

 

Tilbrakte forøvrig flere timer på en iPad 2 i dag, med iOS7. Første som slår meg er jo den vanvittige forskjellen det er på skjermen her og iPad 4. De som ikke sier det er forskjeller, kan bare ta seg en tur til øyelegen eller har rett og slett ikke tilbrakt nok tid på en retina iPad. Var på grensen til ubehag enkelte tider. Morsomt hva man blir vandt med altså. Forøvrig ser iPad 2 ut til å takle iOS 7 GREIT. Smålag i menyer her og der var det jo. Batteritiden såg også ut til å lide, da % fallt mistenkelig raskt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...