Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var gode nyheter. Da mangler jeg bare muligheten til å nedgradere gamle enheter til eldre iOS slik at de kan fungere best mulig som de gjorde i starten av livssyklusen :)

Jeg venter bare på neste ipad. Har ventet i et år nå, men aldri vært helt fornøyd med ipad 4 (eller hva den heter). så håper at neste ipad (ikke mini) kommer snart. Har for lengst bestemt at min datter skal "arve" min ipad 1.

Lenke til kommentar

Etter min mening burde de fulgt skrivebordsikonene til Win7-8. Høyoppløselige 3D ikoner med skygge-effekter og i tillegg mulighet for transparancy slik man har på Win7 widgets. I tillegg også animasjonseffekter når man bruker ikonene.

Alle effekter bør kunne aktiveres og deaktiveres slik som Windows alltid har gitt muligheten til.

Personlig tror jeg Apple vil gjøre mer med ikonene sine ut over levetiden til iOS7. Å gå tilbake til Win95 type ikoner ble litt "tja", men man blir vel vant til det også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

uff... jeg liker virkelig ikke de flate ikonene. For meg er dette et stort steg bakover. Ser helt jævelig ut:(

Synes det så grusomt ut i starten jeg også, men man blir fort vant til det. Er så mye annet som er bra i iOS 7 at man fort glemmer det småtriste designet. :)

---

Over til noe annet, etter at jeg hadde oppdatert var det fullt av gamle apper på hjemskjermen.

YkVva1lF.jpeg

Ikonene er mørkere enn de jeg har innstallert, men de er umulig å fjerne?

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Synes det så grusomt ut i starten jeg også, men man blir fort vant til det. Er så mye annet som er bra i iOS 7 at man fort glemmer det småtriste designet. :)

---

Over til noe annet, etter at jeg hadde oppdatert var det fullt av gamle apper på hjemskjermen.

YkVva1lF.jpeg

Ikonene er mørkere enn de jeg har innstallert, men de er umulig å fjerne?

Dette er applikasjoner som hentes ned fra iCloud, de er ikke installert enda og ligger i kø da iCloud tar en og en applikasjon av gangen.

Når det gjelder iOS 7.0 så liker jeg stort sett alt, men må ærlig innrømme at endel av ikonene virker noe halvveis og jeg syntes ikke det følger Apple sitt vante nivå av gjennomtanke da jeg syntes et par av ikonene ikke går så alt for godt overrens med hverandre, akkurat som om det er to helt separate team som har stått for de og de ikke har tatt utgangspunkt fra samme tankegang og filosofi når de ble designet.

Nå gikk jo Apple veldig tidlig ut å bekreftet at endel av ikonene var satt sammen av forskjellige team som ikke hadde snakket godt nok sammen og at vi vil se forandringer her etterhvert, men det har jo ikke kommet iløpet av BETA perioden så det gir kanskje en grunn til å tro at det kommer etterhvert med iOS 7.1 eller noe lignende, ser vell ikke for meg at ikonene hadde høysete prioritet ved en såpass stor oppdatering og forandring av iOS.

Men personlig så bryr jeg meg ikke stort lenger, det er fremdeles sånn at alle ikoner følger samme størrelse og system så de forblir like strømlinjeformet som alltid som gjør at jeg ikke tenker så voldsomt mye på selve utseende til ikonet lenger, samtidig så det vokser litt på deg etterhvert, det er nå hvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar

Dette er applikasjoner som hentes ned fra iCloud, de er ikke installert enda og ligger i kø da iCloud tar en og en applikasjon av gangen.

Skjønner. :) Er det noen måte å stoppe den automatiske innstalleringen? Er sikkert 50-60 apper som venter på å bli lastet ned. Prøvde å slette dem, men funket ikke.

Er enig i det du sier angående iOS 7, dog har jeg merket meg litt små krasj og bugs, selv om jeg har iPad 4. Spesielt når jeg bytter bakgrunnsbilde fryser den i noen minutter. Får håpe de fikser dette i 7.1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...