Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som bruker Netflix på Ipad og VPN?

Har betalt for Hide my ass VPN men samme hviken server jeg prøver funker ikke netflix når VPN er aktivert.

Alt av film valg er grået ut og får ikke se noen filmer. Noen som har noen tips?

post-32072-0-72369600-1371743606_thumb.png

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Har ikke brukt Netflix og VPN sammen på mange år når man måtte det for å få USA tjenesten. Siste tiden trenger man ikke VPN for å logge seg på USA tjenestene.

Hvordan får jeg USA tjenestene da?

Tips til et greit program til å konvertere filmer til mp4 så jeg får lagt det over på iPaden?

Last ned appen AVplayer HD på padden din. Da trenger du ikke å konvertere noe som helst. Klarer meg ikke uten den selv.

Endret av MysticoN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tror dere skjer med prisnivået på Ipad2 og Ipad mini neste ukene? Så at 2'ern var til 1990,- på Lefdal i helga, og Mini har også vært prissatt til under 2000 siste ukene. Nå er pris på Ipad 2 tilbake til ca 2500, og mini har også økt. Jeg trodde at Apple hadde en ganske konsistent prispolicy uten kampanjepris, men mulig jeg tar feil.

Men er det noen som har et tips; bør jeg vente ei uke for å se om prisen reduseres igjen eller er dette umulig å vite noe om?

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke 2ern er verdt 2800 som den selges for nå, men 2 lapper kan jeg være villig til å betale for denne. Skal bruke av ei på15 åring til spill og surfing, så tror den duger, ihvertfall i forhold til skjermoppløsing. Men mulig den vil bli for treg etterhvert som de fleste nye spill blir optimalisert for nyere prosessorer. Noen som har synspunkter på dette?

Ipad 4 ble i helga solgt for 2995, den koster nå 3520,-. Det er altså konstant en tusenlapp i forskjell, men hadde jeg klart å bestemme meg i helga istedet for mandag så kunne den nye ipaden da vært kjøpt for bare noen hundrelapper mer enn 2 koster nå.

Lenke til kommentar

Hmm.. Fikk låne en ipad 3 med min søster (jeg har og bruker ipad 1) og det første jeg merket var at ipad 3 hadde MYE dårligere batteri og vart varm når jeg så en episode eller 2.

Er det noe feil med denne ipaden eller har ipad 3 disse problemene?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt så blir vel egentlig de to siste forholdsvis varme når de jobber? Derfor kjøpte jeg Mini på salg fordi jeg liker den formfaktoren samt at jeg ikke trenger heftig hardware i et lite nettbrett og venter til neste generasjon før jeg kjøper en stor.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...