Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke Ipad,så jeg lurer på om hvilke filtyper den støtter?

Kan jeg overføre filmer til den og se dem uten problemer?

 

Den innebygde støtten er vel heller laber, men du har alltids apps som tar det meste av format. Selv bruker jeg airvideo for å streame filmer fra PC'n, slik at jeg kan f.eks legge meg på senga og se en film.

Lenke til kommentar

Hva er den foretrukne skjermbeskytteren/holderen til iPad? Er denne man ruller opp kurant å bruke? Vii ikke ha noe som gjør den mye tykkere. Har fått en iPad av jobben som jeg får denne uken, jeg vet ikke hva jeg skal bruke den til annet enn litt jobbrelaterte ting, men må iallfall ha noe som gir den en litt bedre arbeidsvinkel som denne "rull-opp-tingen" gjør.

 

Noen tanker?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte en Ipad mini i går (lovte meg selv at jeg aldri skulle ha ett apple produkt men den gang ei:p).Så etter litt trykking og sånne ting så er det noe som plager meg litt. Har googla og alt det der og ikke funnet noe svar. F.eks når man får en facebook melding eller en mail... Er det mulig å få dette til å vises på den Linja i toppen hele tiden? for nå så popper det enten opp midt på skjermen eller den lille gardinen (som forsvinner like fort som den kom og da vet man jo ikke om det har kommet noen ny melding eller ikke med mindre man drar denne ned.. Tips og trix mottaes med stor glede:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Antallet uleste FB-meldinger og epost vises med et lite tall på ikonet for appen. Legg de appene du bruker ofte på nederste linje på skjermen, så ser du de lett.

Lenke til kommentar

ja men vil at det skal bli stående på baren der oppe . Om det er privat melding eller noe. Trorjeghar hatt Samsung litt for lenge:p

 

Skal baren stå der permanent, eller skal varslene være der når du drar ned baren?

 

Burde jeg kjøpe iPad?

 

Absolutt :) Ufattelig deilig med nettbrett istedenfor laptop i sengen, sofaen, tv-stolen osv. I tilleg er iPad lettere, billigere, og mer "handy" enn en laptop :) Min iPad Mini har erstattet datamaskinen, bruker pc'en kun til spilling.

Lenke til kommentar

 

 

Skal baren stå der permanent, eller skal varslene være der når du drar ned baren?

 

 

 

Absolutt :) Ufattelig deilig med nettbrett istedenfor laptop i sengen, sofaen, tv-stolen osv. I tilleg er iPad lettere, billigere, og mer "handy" enn en laptop :) Min iPad Mini har erstattet datamaskinen, bruker pc'en kun til spilling.

. Tenker på den svarte linja der det står iPad og batteri osv. Men om rullgardinen kan forbli nede funker jo det og
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...