Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg overføre netflox-bildet fra ipad via appletv til tv'en trådløst, og se filmer i HD, med tilhørende surroundlyd?

Ja, men avhenger så klart av hvor bra trådløst internett du har i huset :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Da er jeg medlem av Ipad familien. Bestilte nettopp Ipad 4th gen 32gb wifi hvit + Blå ipad smart case :)

Satse på at man blir fornøyd :) Orka ikke tenke apple vs android lengre :p

De avgjørende faktorene ble Design, muligheten til å selge den senere til god pris hvis man skal oppgradere, god slitasjemotstand, enkelt oppsett, apps som gjør det mulig for meg å bruke alle de tinga jeg er opptatt av (Som jeg trudde bare android klarte, som fks twitch streams o.l), Bildestabilisator til hd recording m.m

Vurderte spesielt Asus sin 700 serie, men var for mange minuser og de plussene som er, var ikke så viktige, som fks, Live wallpaper, SD kort, litt bedre kamera (kan vel diskuteres), flash, kobling av ps3 kontroller og annet, og masse annet småtteri som man ikke bryr seg så mye om. Er heller ikke så hypp på å gå veldig i dybden med mye tekniske ting som andre android elskere liker, det fant jeg fort ut av når jeg hadde Samsung galaxy 2 en stund.

Gleder meg ! God jul !

Endret av Mwotm
Lenke til kommentar

Spørsmål ang. bildestrøm: min mor fikk iPad nå til jul, og vil gjerne ha alle bildene hun har på bildestrøm fra iPhonen inn på iPaden. Av en eller annen grunn vil den ikke laste inn alle bildene, men bare en 16 stk (hun har 400+ på iPhonen). Alle nye bilder som blir tatt lastes inn!

Jeg vet det er en 30 dagers regel, samt 1000 bilders regel. Kan det være at hun får bare lastet inn de bildene som ble tatt innen 30 dager? Synes allikevel dette er rart, på min iPad 2 har jeg alle bildene som noen sinne har vært innom bildestrøm på iPhonen.

Lenke til kommentar

Jeg vant en iPad Mini i en julekonkurranse, og som en android-kar så blir dette veldig interessant. Eneste jeg har hatt av Apple hittil har vært Quicktime til Windows. Veldig spent på mulighetene til iPad som man kan bare drømme om på Android, når utviklere som Propellerhead, Korg og Moog lager apps til iPad, så må det bare blir bra!

Jeg har alltid likt og foretrukket Android, men jeg har heller aldri mislikt Apple. Så blir mest spennende å se hvordan jeg liker de respektive OSene til dagligdags bruk. Men tror jeg kommer til å holde en knapp på Android på grunn av de utallige brukertilpasningsmulighetene.

Jeg gleder meg!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...