Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Så nå som jeg har fått meg en iPad 3 husker jeg jo ikke hvordan jeg får lastet ned BBC Iplayer app'en. Den er jo kun tilgjengelig på engelsk app store. VPN kobling har jeg, så det er ikke noe problem! Noen ideer på hvordan jeg kan få det til?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, iPad mikrofonen min har plutselig sluttet å fungere, og den er kjøpt i Mars 2011, så kan ikke ta den med til butikken. Har prøvd å støvsuge, man kan høre stemmen litt når man skriiiker inn i mikrofonen, men ellers er den defekt. Hvordan skal jeg fikse det på en billig måte? Tenker meg at eplehuset tar altfor mye penger til å fikse en så småting. Noen anbefaling annet enn støvsuging av mikrofonen? Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei! Fikk meg nylig iPad og er veldig fornøyd, fått synkronisert den med iPhone og det gikk veldig fint. Men det jeg tenkte på, jeg har noen bilder på min PC som jeg kunne tenkt meg å fått over på iPaden, finnes det noen enkel måte for å gjøre dette - gjerne trådløst (?)

Har jo for eksempel Dropbox, men det som er tungvindt da er at man må lagre hvert enkelt bilde og det blir litt tungvindt når det er bilder fra en ferie med relativt mange bilder..

Lenke til kommentar

Photostream ble også tilgjengelig på OSX nå ved sist oppdatering mener jeg

Det er mye mulig, men jeg har ikke mac så da blir det litt vanskelig (?)

Da laster du ned iCloud for Windows ... http://www.apple.com/icloud/setup/pc.html

Prøvde det men forsto ikke helt hvordan det fungerte.. Jeg fikk kun til og få bilder fra iPaden over til PC-en men ikke omvendt. Så hadde vært fint hvis du kunne forklart hvordan det skal gjøres :-)

Lenke til kommentar

Det er vel like greit å vise til noe som allerede finnes på nettet, kanskje?

http://www.pcadvisor...el-for-windows/

(Side 2 viser hvordan du kan 'uploade' bilder fra PC'en.)

Prøvde dette, uten at det fungerte dessverre. La bildene i mappen Uploads inne på Photo Stre uten at dette fungerte, prøvde også å legge inn i mappen My Photo Strea men ingenting dukke opp på verken iPad eller iPhone. Noen forslag til hva som kan være feil?

Lenke til kommentar

Kjøpte bok via iTunes på pc'en istad, da jeg ikke har trådløst nett i huset atm. Da jeg skulle overføre den til ipaden får jeg feilmeldingen "objektet [navn] ble ikke kopiert til iPad-enheten fordi du ikke er autorisert til å bruke det på denne maskinen." Noen som vet hva dette kommer av? Er snakk om iPad 2.

Edit: Skal sies at dette kun gjelder boka. Andre ting fungerer fint å synkronisere.

Edit2: LØST. Måtte autorisere pc'en min for at det skulle funke.

Endret av HOK
Lenke til kommentar

Har ikke ipad men har vurdert å kjøpe den gamle ipad2 da den er ganske rimelig........men stemmer det at det er vanskelig å bruke feks nettbank da Ipad ikke støtter java?

Innbiller meg at java brukes i mange nettsider så hvordan er da brukervennligheten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...