Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste det med iPad på itavisen, iPhone 4G.... 4. generasjon ? Den har faktisk kommet, det er den som du kaller "iPhone 4" på fint språk.

Så med din logikk skulle 2.generasjons iPhone hete iPhone 2G, da liksom?

Vel, Apple kaller den for iPhone 3G - og 3. generasjons iPhone heter iPhone 3GS.

 

Hva om Apple lanserer en iPhone 4G neste år, er det ikke litt teit at noen da har forsøkt å innarbeide det navnet allerede, men for en annen modell?

 

Er det vanskelig å bruke de samme modellenavnene som Apple selv bruker?

Er det "fint språk" og dermed i dine øyne ikke noe å etterstrebe?

Lenke til kommentar

En travelt opptatt østlending i dress venter forgjeves på en liten ferge som skal ta ham over en liten fjordstrekning i helt nord i landet. Han hytter, banner og skværer, men fergemannen gjør alt i et rolig tempo, slik han alltid gjør. Etter en lang stund kommer den lille båten endelig frem, og østlendingen lurer forbannet på hvorfor i alle dager ikke ting kunne gjøres litt fortere.

–Hvis du hadd så dårlig tid, koffor kom du ikke i går?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg bestilte først i fra komplett.no, men under bestillingen så ble de utsolgt for ipad. Det stod de ville få inn ny 11. 5-6 dager senere ble det byttet til 22., og det var ikke aktuelt. Så eg avbestilte den og kjøpte den ifra apple.no. Ik sparte rundt 700,- + den er allerede sendt :D

 

P.S. Eg ble litt nervøs da eg fikk ordreinformasjon på engelsk og pga. det så trudde eg den ville bli sendt ifra USA. Men eg antar den blir sendt ifra Oslo eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar

Snakte med en fyr i TNT budservice. :) Gode nyheter var det! Han sa at pakken ble sendt veldig tidlig i morgen, og at jeg ville antageligvis få den på døren i morgen formiddag. Tingen er att jeg er på skolen, foreldra jobber og ingen er hjemme. Men det lokale postbudet(Dama som kjører post rundt i den lille bygden hvor jeg bor), kjenner pappa, og når det er pakker til min mor, så leveres de på jobben til fattern. Han har verksted på andre siden av huset.

 

Det er vel ikke sånn at det kommer en lastebil hvor det står Bring på, men at det er hun postdama som leverer? Takk for svar!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...