Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vært masse prat om Ipad 2 helt siden 1'ern kom ut. Så selv tar jeg en dag av gangen med min nyoppdaterte Ipad.

 

Hvis jeg likevell skal konspirere så tror jeg ikke på noen ny Ipad-lansering i USA før til sommern.

---

 

Ang. skjermstørrelse

 

Så kunne jeg aldri hatt en av disse 7tommers konkurrentene. Er faktisk svært ofte jeg må zoome inn på tekst selv når jeg leser nettaviser på Ipaden.

Endret av JLord
Lenke til kommentar

Tynnere og med USB-port? Festlig kombinasjon.

Skjer ikke. Tynnere, ja, men USB-port kommer vi neppe til å se. Da blir det heller en 30-pin til USB som blir gjeldene.

 

EDIT: Btw, hvem faen stoler på noe ITAvsien skriver? De skriver 95% bullcrap.

Stoler ikke på ITavisen sier, men stoler mer på kildene deres. ITavisen sier sjeldent noe originalt, de er bare en viderformidler for de som ikke kan engelsk.

Lenke til kommentar

IPad = 4* IPod Touch 3G

 

IPad 2 = 4*IPod Touch 3G + IPod Touch 4G.

 

Nei jeg vet ikke jeg :p IPad 2 blir vel med kamera ny prosessor og mer ram?

Er mest usikker på skjermen. Mindre skjerm blir uaktuelt.

 

http://www.wired.com/gadgetlab/2010/10/tablets-steve-jobs/

 

“7-inch tablets are tweeners: too big to compete with a smartphone and too small to compete with the iPad,” said Jobs.

 

Vi får se, Steve prater mye piss, og han sier mye som apple går tilbake på senere, man kan jo nevne "“It doesn’t matter how good or bad the product is, the fact is that people don’t read anymore,” “Forty percent of the people in the U.S. read one book or less last year. The whole conception is flawed at the top because people don’t read any more.” om kindle. Mens ipad skrytes av som en bra ebok-leser. Og dette er ikke det eneste eksemplet.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tar både itavisen og en stor del av de andre teknologimediene med en veldig klype salt. En enorm andel av pre-lanseringsartiklene dems er rent ryktesprøyt fra hvor som helst på nettet, og åttendehåndsarbeid i bøtter og spann.

 

Vil ikke driste meg til å spekulere i micro-USB. Selv om det hadde vært fint, tviler jeg på det. Og 7" blir en unødvendig mellomting mellom Ipad og Iphone.

-----

 

Ler derimot hver gang mediene hauser opp om rykter rundt Ipad 2's specs i reneste Wikileaks stilen. Specs som selv en 5åring ville synes var helt opplagte:

 

Tynnere, Raskere, Lettere, Bedre skjerm, Kamera for Face-Time.

Endret av JLord
Lenke til kommentar

iPad kommer tirsdag!

 

Tirsdag lanseres iPad i Norge. Det bekrefter Apples norske talsperson, Andreas Rødland, overfor E24.

 

Apples norske talsperson kan heller ikke si noe om hvor den kommer i salg i Norge. Expert og Elkjøp vet ikke når de kan levere den over disk.

 

- iPad kommer før jul - julen 2010, understreker kommunikasjonsdirektør i Expert, Philip Straumsheim, ovenfor E24.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...