Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan sikkert bruke den, vet ikke hvor det lar seg gjøre å få tak i den originale i Norge.

 

Skulle gjerne hatt skjermrotasjonsknappen min tilbake, og er stadig usikker på hvor bra det norske tastaturet blir; jeg har aldri blitt fortrolig med norsk iPhone-tastatur, mens det engelske fungerer fint. Mulig det er fordi jeg veksler mellom de forskjellige (går stort sett i engelsk) og konsekvent blir vant til de større tastene?

 

(Og en egen mute-knapp? Meh.)

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

hvilke andre fysiske butikker i Memphis, Tennessee har iPad, utenom apple store? ( kostet 1k NOK å ta taxi til nærmeste Apple store:P)

 

Hvordan tror du vi kan vite det? Fyr opp google og søk opp butikker som selger elektronikk i området. Må vel ikke holde deg i hånda hele tia?

 

 

Oppdaterte til 4.2 nå og er ikke veldig mye forskjell jeg ser faktisk. Får se hvordan batteritiden blir. Mest spent på det.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Feilpostet denne, men nå er den i allefall i riktig tråd :)

 

Engadget tester iOS 4.2 for iPad.

http://www.engadget.com/2010/11/22/ios-4-2-review-for-ipad/

 

Det ser ut til å fungere rimelig bra, selv multitasking:

 

Multitasking

 

As we said above, the iPad does an excellent job of handling multiple apps despite the fact that it's dealing with less RAM than its phone counterpart. We had no trouble running our favorite apps and switching between tasks with no break in the action. In particular, app freezing (as seen in titles like Real Racing HD), and backgrounding (which we use extensively in our favorite IRC app, Colloquy) worked without a hitch. We'll give Apple extra points for allowing us to run video or music to our Apple TV (even 720p HD content) and leave enough horsepower for gaming at the same time. We're not sure when that's really going to come in handy, but the fact that it can be done is pretty excellent.

 

Det hjelper ikke akkurat på suget etter en iPad her i gården må jeg si :)

Lenke til kommentar

Laderelatertinnlegg: iPaden lader ikke med medfølgende USB-kabel.

Hvis det er kabelen som ikke fungerer så hjelper det vel ikke å kjøpe en ny lader? :hmm:

Hadde "problemet" ligget i kabelen, ville saken vært løst. Men iPaden har jeg kjøpt i statene. :) Nødvendig utstyr er uansett på vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...