Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort det med min iPad og det funker fett.

Kan ikke klage.

 

Kanskje greit da nesten alle programmene i App Storen er betalingapps, og det er ikke som på for eksempel iPod Touch/iPhone App Store hvor mye bra er gratis, men på iPaden er det sjeldent noe bra som er gratis.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hei.

Mamma og pappa skal til Memphis, Tennessee.

Jeg ga dem i oppdrag å kjøpe iPad 16gb WiFi til 499$ som den koster på apple store på nettet i USA.

 

Men spørsmåla er:

- Er det apple store i memphis?

- Koster iPad like mye i fysisk butikk og nettbutikk i usa?

- Får dem ta den med tilbake til Norge?

 

takker sykt for svar!

 

Verdigrense for kjøpt av varer i utlandet

Lenke til kommentar

Riot, bare sånn at du vet det, det ER en iPod Touch 4G, bare med større skjerm.

Det tenkte jeg også,,, inntrykket ble helt annerledes ( i positiv retning) når jeg prøvde en ;)

Jeg har også prøvd en, på Apple Store i Covent Garden, og det var jo ganske fantastisk, men det ER faktisk en iPod med stor skjerm. Den har ingen andre funksjoner, den har bare større skjerm, men det er jo muligens nok til å kjøpe den. Jeg vurderer å kjøpe den, mest fordi den er fin å se på, men jeg har samme funksjonalitet i iPod'en min.

Lenke til kommentar

Jeg ser på det som en stor iPod.

 

I dag var jeg innom Xhibition senteret i bergen og så på en utstillingsmodel til iPad. Den var EKSTREMT mye mindre enn man tror når man ser videoer og bilder av den. Jeg har små hender men om jeg skal sammenligne med videoer jeg har sett så må jeg ha store hender og alle andre små. :p Hvis dette er 9,7" så tror jeg at jeg godt kunne klart meg med en 15" iPad. Da hadde jeg vært i himmelen.

 

Tror jeg kjøper 16gb til å begynne med - i tilfelle de ikke kommer til norge før neste generasjon, ikke ulikt iPhone.

 

Skulle dog ønske jeg fant noen som hadde en levende en og ikke bare en plasticfantastic dummy.

 

Galaxy Tab ser dog like stor ut som i videoer.

 

EDIT ADD: Nei huff, jeg nekter å tro annet enn at dummyen bare VAR mindre. Glor på Technobuffalo sin unboxing og den ser større ut enn dummyen.

 

Igjen, om noen er i Bergen så vil jeg gjerne bruke 5min av din tid for å se på ipaden. Hadde vært utrolig kjekt!

 

EDIT ADD 2: Er IT24 en butikk å stole på? http://www.it24.no/ipad32gb-wifi.html

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en unlocked Ipad fra USA, men får følgende melding når jeg kobler til USB:

 

"Denne Ipad-enheten kan ikke brukes fordi Apple Mobile Device-enheten ikke er startet"

 

Noen som kan fortelle meg hva dette betyr, og hvordan jeg kan komme videre?

Det er en prosess/service som ikke går på maskinen din, skjer bare om du manuelt har ryddet i oppstartsprosesser / services. Tror faktisk den heter Apple Mobile Device eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg har både debet- og kredittkort fra Skandia. Ingen av disse fungerer i US Apple Store på nett.

 

-KJ

Mitt debetkort funket sist gang. Ca en måned siden, skal bestille noe om en uke eller noe, så skal fortelle om det virker nå.

 

Hei.

Mamma og pappa skal til Memphis, Tennessee.

Jeg ga dem i oppdrag å kjøpe iPad 16gb WiFi til 499$ som den koster på apple store på nettet i USA.

 

Men spørsmåla er:

- Er det apple store i memphis?

- Koster iPad like mye i fysisk butikk og nettbutikk i usa?

- Får dem ta den med tilbake til Norge?

 

takker sykt for svar!

I tillegg til prisen på iPaden, må du plusse på sales tax. Hvis de kjøper den i den Apple Storen som ligger i Germantown, er det 9.25 % tax.

 

http://www.zip2tax.com/z2t_lookup.asp?inputZip=38138

Lenke til kommentar

Det kan hende. Printet ut en iPad med riktige mål selv og den var HELDIGVIS større (dog mindre enn antatt).

 

Nesh, bestilte en ny 32gb + bæreveske nå nettopp fra IT24.no. Kunne fått 64gb brukt til samme pris på finn, men jeg er ikke så stor fan av brukte varer. Skal ha med meg til militæret istedenfor laptop (som jeg ikke har) i januar. :)

Lenke til kommentar

Er dere sikre på at Saddle creek apple store i germantown utenfor memphis har ipad wifi 16 gb til 499$ ?

Ingen kan vel være sikre på at en gitt butikk ikke vil gå tom for enkelte produkter av og til, med iPad-salget har vel begynt å stabilisere seg såpass nå at Apple har god track på hvor mange de trenger å ha på butikkens lager til enhver tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...