Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alt hat i verden forandrer jo ikke det faktum at om ipad ble lansert av noen andre enn apple ville den vært glemt om en uke slik disse utgavene er av specs.

at den vil selge i drøssevis fordi den har en apple-logo skal bra gjøres benekte eller ikke innse.

Hvis noen andre hadde lansert en like gjennomført tablet så ville den ikke vært glemt. Når de andre produsentene bare lanserer halvferdig skrot så blir de glemt før de kommer på markedet. Og om dere ikke har fått det med dere enda, det er ikke specs som teller lenger, ikke i dette segmentet, det er brukeropplevelsen. Apple ser ut til å være de eneste som har forstått det godt nok.

Lenke til kommentar
Å hvordan skal de da fungere over 3G nettverket? For at den skal dette må den da ha et SIM kort og et nummer?

@LanSi

Trådløst bredbånd da? Trenger det et simkort og et nummer? Nei, det gjør det ikke.

Jo, det gjør du ; )

Ja, det var det jeg mente også.

alt hat i verden forandrer jo ikke det faktum at om ipad ble lansert av noen andre enn apple ville den vært glemt om en uke slik disse utgavene er av specs. at den vil selge i drøssevis fordi den har en apple-logo skal bra gjøres benekte eller ikke innse.

Rene, skjære tullpreik.

Lenke til kommentar

er ihvertfal fornøyd med skrotet mitt av en tablet jeg selvom den starter bli ganske gammel nå med sine core2duo, 8gb ram, ssd, led skjerm, 3g og multitouch.

heldigvis ikke så mange månedene unna de nye tabletene til lenovo med quad core og ddr3 :) så får jeg byttet ut skrotet mitt med raskere skrot.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Å hvordan skal de da fungere over 3G nettverket? For at den skal dette må den da ha et SIM kort og et nummer?

@LanSi

Trådløst bredbånd da? Trenger det et simkort og et nummer? Nei, det gjør det ikke.

Jo, det gjør du ; )

Men ikke på samme måte som en mobiltelefon, det var det jeg egentlig ville fram til.

Lenke til kommentar
er ihvertfal fornøyd med skrotet mitt av en tablet jeg selvom den starter bli ganske gammel nå med sine core2duo, 8gb ram, ssd, led skjerm, 3g og multitouch.

heldigvis ikke så mange månedene unna de nye tabletene til lenovo med quad core og ddr3 :) så får jeg byttet ut skrotet mitt med raskere skrot.

Du snakker strengt talt om en ordinær laptop med trykkskjerm.

Lenke til kommentar

Er ikke iPad det? Bare med mange begrensninger og mye dyrere.

Lenke til kommentar

Du snakker strengt talt om en ordinær netbook med trykkskjerm, restriksjoner og lavere specs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...