Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Fikk endelig alle casene mine i dag fra Noreve.

 

De er litt dyre, men er haute couture så det holder.

 

Bestilte 3 stykker, får ikke tatt bilde av dem, en av dem er til dama, og 2 av de er til meg.

 

Svart høytglans:

Svarte, den er så lekker,

 

Der er en video, men den er ikke helt som min, er en gammel model, plus min har en stand som den hvite har.

 

Hvite:

IMG_3491.JPG

IMG_3489.JPG

IMG_3495.JPG

IMG_3487.JPG

 

Rød:

IMG_3472.JPG

IMG_3478.JPG

 

Super tynn.

 

Utrolig imponert over kvaliteten på skinnet, og så er det ikke sånn fake leather som incase og alle andre bruker. Oser kvalitet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så dere som har padde, kan jeg spørre hva dere bruker den til? Altså etter wow-faktoren har lagt seg..

Skal en tur til statene snart og har veldig lyst å kjøpe en, men er litt usikker da jeg egentlig ser for meg at jeg kommer til å bruke den i en uke også la den ligge.

Har iphone4 fra før og er veldig fornøyd med den.

Vil det f.eks være mulig å bruke denne som en slags superfjernkontroll til ps3/tv/hjemmekino? Vet den kan brukes til RDP for å styre pcen, men er veldig usikker på PS3 fjernkontroll..

Har fått med meg at det er mulig å streame media fra pc til ipad, men dette kommer til å bli lite brukt da media som regel streames til ps3 her i huset. Det eneste jeg konkret kan tenke meg at jeg kommer til å bruke den til er å lese på.

Seff ikke dårlig bare det, men etterlyser andre bruksområder.

Tenker og på praktiske ting, vil det være dyrt/vanskelig å få tak i dock med skikkelig lader?

Lenke til kommentar

Jeg bruker den i senga, bilen, når jeg sitter på stua og ser på TV osv. Rett og slett når jeg ikke er foran Macen. Jeg leser mail, surfer nettet, hører musikk, ser serier, spiller spill, følger sportsresultster, handler på eBay, leser bøker osv. Egentlig veldig mye rart.

 

EDIT: Dette var faktisk innlegget som bikket min innleggteller over 5000 :D

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Hva er best/enklest/tryggest, jailbreake med Limera1n eller Greenp0ison? :-)

Jeg brukte Limera1n. Null stress. Tar 1 minutt, maks.

 

EDIT: Mulig å lade amerikansk iPad med norsk strøm til USB-adapter?(Som fulgte med norsk iPhone). Ser at iPaden ikke lader via usb til PCen.

iPhone laderen gir vel ikke nok strøm, så vidt jeg vet? Mn iPad lader via USB til Mac, men ikke via USB-hub eller lignende.

Lenke til kommentar

 

EDIT: Mulig å lade amerikansk iPad med norsk strøm til USB-adapter?(Som fulgte med norsk iPhone). Ser at iPaden ikke lader via usb til PCen.

iPhone laderen gir vel ikke nok strøm, så vidt jeg vet? Mn iPad lader via USB til Mac, men ikke via USB-hub eller lignende.

 

Jeg mener den "usbkontakten" man putter i veggen hjemme, strømkontakten med kun en usbkontakt.. Dårlig forklart...

 

med iPhone fulgte det med et 240V støpsel, som man stikker inn i stikkontakten hjemme. På denne er det kun en usb-kontakt.. Kan man bruke en amerikans ipad med en norsk slik en?

Lenke til kommentar

Sikkert gammelt nytt for noen av dere, men pytt pytt. Oppdaget akkurat den feteste appen noen sinne. Den heter Air Video. Det den gjør er å streame filmer og annen video fra PC/Mac til iPad (eller iPhone). Trenger bare installere Air Video-serverprogrammet på PCen og velge hvilke mapper som skal deles, og vips! Den fungerer utmerket! Programmet nedskalerer materiale som har høyere oppløsning enn iPaden kan vise, så filmer i 1080p blir nedskalert for det er jo lite vits med 1920x1080 på en iPad. Alt streames for meg uten problemer. Appen koster 17,- og anbefales på det sterkeste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...