Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har testa 3g på ipad enna eller?

Funker sykt bra! Sitter på bussen og skriver!

-- Crav3r

Japp, har brukt det i snart to måneder nå, og er veldig, veldig hendig! :)

Det er det! Tar jo 3 sec og ta den opp, og vips erdu på nettet! Evig digg!

-- Crav3r

Lenke til kommentar

Den sikkerheten med at man kan velge egen kode for å bruke iPad'n, dvs. når man skrur den på/hvilemodus, er den virkelig sikker? Har mistet min iPad, og hadde egen kode på den.

Hvis det blir forsøkt synkronisering mot ny PC, får man beskjed om å låse opp iPad-en først. - Men jeg vil ikke tro det er veldig vanskelig for de med teknisk innsikt å komme seg inn på iPad-en, spesielt hvis den er jailbreaket.

Lenke til kommentar

Hepp! Har lastet ned et par episoder, men så kom jeg til å tenke på at det kanskje må konveteres før jeg flytte de til min svært så lite bruke iPad. Tok den selvfølgelig ikke med på jobb. Det er snakk om et par avi filer, helt normale heroes episoder.

Så må dette konveteres eller gjør iTunes det? Vist jeg må konventere noen som kan anbefale et prog? Setter pris på raske svar da jeg skal ut å reise i morra.

Lenke til kommentar

Hepp! Har lastet ned et par episoder, men så kom jeg til å tenke på at det kanskje må konveteres før jeg flytte de til min svært så lite bruke iPad. Tok den selvfølgelig ikke med på jobb. Det er snakk om et par avi filer, helt normale heroes episoder.

Så må dette konveteres eller gjør iTunes det? Vist jeg må konventere noen som kan anbefale et prog? Setter pris på raske svar da jeg skal ut å reise i morra.

Last ned CineXPlayer på Ipad. Det er gratis, og da slipper du å konvertere. Den takler vanlige .avi filer. Alt du trenger å gjøre er å laste inn via itunes under programmet CineXPlayer når du har valgt det programmet under "Programmer"-tabben i iTunes.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har funket med alle mine hittil. Prøvd ganske mange forskjellige. Men alle mine nedlastninger er scene releases, kan ha noe med det å gjøre.

Men det er ikke akkurat det beste programmet. Uansett, liker det bedre enn å måtte konvertere alle filene til nytt format osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Restore i iTunes gjør nok i realiteten jobben, men skal du være sikker på at en som virkelig går inn for det ikke klarer å hente ut data må det hardere skyts til.

Edit, ved nærmere ettertanke: AES-krypteringen gjør kanskje at det virkelig ikke er noe å bekymre seg for? En restore skal slette krypteringsnøkkelen om jeg har forstått opplegget.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at det skal komme en 7" iPad, noen som vet noe mer ? Har veldig lyst på iPad, men klarer ikke helt bestemme meg om jeg skal vente eller kjøpe nå. Personlig syntes jeg at det er dumt hvis skjermen er mindre på neste gen, noe av grunnen til at jeg liker iPad er nettopp pga skjermstørrelsen. Isåfall syntes jeg at Apple burde selge neste gen i 9,7" og 7"ere så folk fikk bestemme etter behag (og behov). :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...