JKJK Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Noen som vet av no software jeg kan bruke opp mot IR-dingsen min (koblet til com-port) som detekterer og "lærer" fjernkontroller slik at de kan brukes opp mot pcn? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Prøv Girder. Har ikkje link no. men søk etter Girder Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 ok2k... ser bra ut, men jeg skjønner ikke en dritt av det -j- Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 litt småinnvikla, les ein test på hw.no om ein acer fjernkontroll. PS: NM i lang signatur eller? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 hm.. skjønner ikke om dingsen har funni ir-dingsen min en gang har ikke noe tips om noe enklere program? -j- Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 nuh har jeg prøvd PCRemote og IRControl... men jeg får ingen til å funke slik jeg vil. Hvis jeg setter f.eks 2 forskjellige actions, en til å styre lyden opp og en ned, så er det akurat som om sotwaren/ettellerannet ikke klarer å gjennkjenne hva som er hva, så det ender med at lyden som oftest går opp på begge knappene. noen ganger reagerer den anderledes tips? jeg har en såkallt IRmate 210 (Q)IR-210B Lenke til kommentar
crusade Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Om det er oppsettet av girder som er problemet, kan du jo kikke innom http://www.vendur.com/help.html Der er det gjennomgått enkelt kordan du setter opp girder med AST fjernkontrollen. Prinsippet skal være det samme med andre mottakere. Ellers kan du kanskje bruke den sammen med f.eks. Wirc? Det ligger en litt eldre freeware versjon tilgjengelig på download side på vendur.com. mvh .runar [email protected] http://www.vendur.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå