svansegutt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Når jeg kjører virussjekk får jeg disse meldingene: "C:\WINDOWS\system32\csrss.exe (1032):\memory_00270000";"Virus identified Packed.Hidden";"Reboot is required to finish the action" "C:\WINDOWS\system32\csrss.exe (1032)";"Virus identified Packed.Hidden";"Reboot is required to finish the action" Jeg har prøvd mange forskjellige visusprogrammer og ingen tar knekken på Trojaneren. csrss.exe er en fil som må kjøres under oppstart og siden trojaneren ligger der genererer den seg på nytt ved oppstart. Hva kan jeg gjøre??? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 har du prøvd Malwarebytes' Anti-Malware? Lenke til kommentar
svansegutt Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 har du prøvd Malwarebytes' Anti-Malware? Jeg har lasta den ned nå og scanna, men fant bare andre ufarlige ting Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har du sjekket råd og vink i forumet for Antivirusprogrammer og Datasikkerhet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da flytter jeg denne tråden til en bedre plass, slik som PerB hinter til .. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 har du prøvd Malwarebytes' Anti-Malware? Jeg har lasta den ned nå og scanna, men fant bare andre ufarlige ting har du prøvd og scanne i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programmet kjører. post logg C:\combofix.txt C:\WINDOWS\system32\csrss.exe Skann filen her virustotal Endret 28. januar 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå