pmiddy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Heisann, har et problem med GTA IV. det lagger som bare det! har sjekka på http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ og der fikk jeg fullt på recomended! noen som har en anelse om hva problemet kan være? EDIT: kjører forresten allt på LOW... Endret 27. januar 2010 av pmiddy Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 hva er systemet ditt da? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 la ut et bilde om det hjelper... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 ikke rart det lagger med det systemet.. skjermkortet er rimelig dårlig.. men GTA IV trenger mest CPU kraft, og selv om q6600 er en gammel traver, har den lite å stille med, for et spill som ble laget for å kjøre på Cell Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Så jeg må kjøpe ny cpu og skjermkort:p? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 skal du dra gta iv noe bedre så ja.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vell, En venn av meg kjørte GTA IV med E6600 og Geforce 8800GTS så jeg ville nå tro at det skulle klare og dra det, men tror det er skjermkortet ditt som slenger etter. Når jeg tenker meg om så er den andre stasjonære i huset helt lik og det lagger på den... Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 har et til spm. siden skal kjøpe meg ny PC. tror dere at denne pcen kan gjøre GTA IV på full grafikk? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=572845#ProductTabs Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 har et til spm. siden skal kjøpe meg ny PC. tror dere at denne pcen kan gjøre GTA IV på full grafikk? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=572845#ProductTabs Nei, skjermkortet her er ikke stort bedre enn de lenger oppe. Kanskje ørlite bedre cpu men det er alt. Prøv å bytte ut gpu med et ATI4890 eller aller helst 5850. Eller tilsvarende i Nvidia, gtx285. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å kjøre GTA på maks kan du glemme med mindre du investerer alt for mange tusenlapper. Gtx285 f.eks dugde i mitt tilfelle sånn halvveis med innstillinger på high/very high, men view-distance/details etc. på et minimum. Da ble det spillbart ihvertfall med en 30-60fps i 1920x1080. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 tror dere det er bedre å spare til en annen pc eller tror dere den lenger opp fungerer GREIT på de fleste spill? takk for hjelp. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 tror dere det er bedre å spare til en annen pc eller tror dere den lenger opp fungerer GREIT på de fleste spill? takk for hjelp. Pc'en du har holder en stund til, men du kan med fordel kjøpe nytt grafikkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå