masb Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Litt feilkategorisert, men fant egentlig ingen bedre kategori. Er det noen som vet hvor jeg kan se showet live? Endret 27. januar 2010 av masb Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Litt feilkategorisert, men fant egentlig ingen bedre kategori. Er det noen som vet hvor jeg kan se showet live? Hørte det skulle være en link på vg.no og/eller macworld.se , men... fant ikke noe. På macworld.se var det eneste en twitter tråd.... kanskje det kommer noe kl. 1900.... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 http://www.engadget.com/2010/01/27/live-fr...&refresh=30 Lenke til kommentar
masb Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 er der, men hadde vært fint med videostream Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kommer i iTunes i løpet av natta Men hvor ble det av firmware 4.0 for iPhone? Skulle ikke den også komme i kveld? Endret 27. januar 2010 av Yossuf Arfahn Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bah. Heller en Kindle Du tuller? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Nei, ikke til mitt bruksområde, og til halve prisen og bedre skjerm(til mitt bruksområde). Eg innser at iPad har et litt større bruksområde enn mitt(lesebrett), men Kindle passer bedre inn for meg. Men iPad har nok et stort brukermarked utenom meg Forferdelig rotete innlegg, men poenget mitt er at eg ble litt skuffet. Hadde forventet en mer lesevennlig skjerm og lengre batterilevetid. Men forventingene mine var kanskje litt feil. Endret 27. januar 2010 av nomore Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet når neste "apple event" er??? Skuffende at det ikke kom noen oppgraderinger i går, kan vel ikke vente helt til sommeren med å oppdatere macbook pro?? Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Det var jo bare en eneste stor ipod inkl. kindle, jeg ble litt skuffa. Hvis denne skal løfte seg i mine øyne, så må det kunne gå an å installere office / iwork( eller bare ilife). Nei jeg kjøper meg heller en MBP da, noe jeg kommer til å skaffe meg når jeg har litt mer penger. Endret 28. januar 2010 av TheDale Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nei jeg kjøper meg heller en MBP da, noe jeg kommer til å skaffe meg når jeg har litt mer penger. MBP ? Lenke til kommentar
buitre Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det var jo bare en eneste stor ipod inkl. kindle, jeg ble litt skuffa. Hvis denne skal løfte seg i mine øyne, så må det kunne gå an å installere office / iwork( eller bare ilife). Nei jeg kjøper meg heller en MBP da, noe jeg kommer til å skaffe meg når jeg har litt mer penger. Apple har utviklet en versjon av iWork til iPad, med tilpasset UI og god pris( $10 pr. program; $30 totalt). Personlig skal jeg kjøpe meg en iPad. Det var aktuellt når de viste fram iBookstore og iBooks, men jeg ble solgt når de viste frem iWork og tastaturdocken. Skulle ønske den hadde frontkamera for iChat/Skype og en HDMI utgang, men det kommer sikkert i fremtiden. Skal til USA i sommer, så under 5000 for den største modellen med 3G. Absolutt verdt prisen for min del. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nei jeg kjøper meg heller en MBP da, noe jeg kommer til å skaffe meg når jeg har litt mer penger. MBP ? MacBook Pro buitre, det som er avgjørende for min del er iWorks. Å ha mulighet for å ta den med på skolen. Og koster pakken bare 30 dollar er jo det en veldig hyggelig pris. Men var det slik at det var mulighet for å sette i et sim kort? Eller var det kun for 3G-internett use? Lenke til kommentar
buitre Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 buitre, det som er avgjørende for min del er iWorks. Å ha mulighet for å ta den med på skolen. Og koster pakken bare 30 dollar er jo det en veldig hyggelig pris. Men var det slik at det var mulighet for å sette i et sim kort? Eller var det kun for 3G-internett use? Den bruker micro SIM, så vanlige kort går ikke. Vet ikke om man kan ringe gjennom GSM nettet med den. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skal til USA i sommer, så under 5000 for den største modellen med 3G. Absolutt verdt prisen for min del. Kjøpe med to...? Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 MacWorld neste uke, krysser fingrene for oppgraderte Macbook Pros da... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skal aldri være for sikker, men det er ingen åpenbar grunn til å tro at Apple lanserer noe under Macworld – de har i utgangspunktet trukket seg fra hele konferansen. Lenke til kommentar
Atouch Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 MacWorld neste uke, krysser fingrene for oppgraderte Macbook Pros da... Er det helt sikkert macworld neste uke? Har du noen kilder? Er ikke trass. Vil bare være sikker siden jeg skal kjøpe macbook pro snarest. Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Er det helt sikkert macworld neste uke?Har du noen kilder? Er ikke trass. Vil bare være sikker siden jeg skal kjøpe macbook pro snarest. http://www.macworldexpo.com/ 9-13 Februar, men aner ikke om Apple har planer om lansere noe.. Har tenkt å kjøpe MBP selv snart, men vil helst vente på neste update Endret 3. februar 2010 av MetalJens Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore/ http://www.macrumors.com/2010/02/08/curren...dates-imminent/ Dette her kan vel bare bety en ting?? edit: siden var under oppdatering i sted, er tilbake igjen nå, men ingen ny MBP å se :| spørs om det ikke bare er rykter igjen da :| Endret 9. februar 2010 av MetalJens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå