hoggtix Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei. Prøvde nå å starte min PS3 slim, etter at jeg ikke har brukt den på 2 dager, og den starter ikke. Det lyser i standby-lampa, helt til man trykker på power-knappen. Da piper den 1 gang, og så stenger den seg, og lyset i standby-lampa blir borte. Da jeg tar ut og inn kontakten lyser det i lampa igjen, men det samme skjer. Noen som har vært utsatt for det samme som har noe forslag, eller må jeg sende den inn til reparasjon? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvis maskinen bare er noen dager gammel slipper du nok å vente på reparasjon. Forhåpentligvis får du ny på stedet. Lenke til kommentar
hoggtix Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Kjøpte den 14/11-09, så den er utenfor DOA-perioden så vidt jeg veit Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ahh, sorry. Jeg feiltolket deg dithen at du nettopp hadde kjøpt den. Lenke til kommentar
hoggtix Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Ble kanskje litt uklart. Er lettere frustrert, så gikk rimelig fort for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå