Vifteron Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg kjøpte ny ram ddr-dimm (Twinmos). Den har en klistrelapp som står: "warranty void if removed". Jeg lurer på: Må jeg fjerne klistrelappen for å montere den? Gjør det noe om jeg ikke fjerner den? Thanks!!! :oops: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Nei, bare la den være der den er. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Som det står på lappen; du mister garantien hvis du fjerner den. Bare la den være - den gjør ingen skade Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Nei, ikke ta av den klistrelappen. Da ryker garantien, som det står der. Den trenger heller ikke fjernes for å montere den. Ihvertfall ikke om den ikke står klistra over radene med kontakter nederst på brikka. Så så lenge den ikke dekker til kontakter man skal bruke, kan du for så vidt klistra alt hva du måtte ønske på de brikkene De hadde ikke brydd seg mye om du hadde klistra et merke med Picachu på dem for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå