Gå til innhold

Film er bare tull.

jae-ols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det sånn at trådstarter har problemer med å få noe ut av å se film, samme hva slags film det er?

Har trådstarter såpass til konsentrasjonsproblemer at han/hun/det ikke klarer å sitte i ro og konsentrere seg om en film i 1-2-3 timer?

Eller er trådstarter så retardert at han/hun/det ikke klarer å skjønne sammenhengen i selv den enkleste film?

Kansje finner han/hun/det mer underholdning i å tulle med oss enn å se film?

Hvem vet? Om trådstarter ikke er et troll, så fortjener han/hun/det kansje vår sympati?

Lenke til kommentar
Er det sånn at trådstarter har problemer med å få noe ut av å se film, samme hva slags film det er?

Har trådstarter såpass til konsentrasjonsproblemer at han/hun/det ikke klarer å sitte i ro og konsentrere seg om en film i 1-2-3 timer?

Eller er trådstarter så retardert at han/hun/det ikke klarer å skjønne sammenhengen i selv den enkleste film?

Kansje finner han/hun/det mer underholdning i å tulle med oss enn å se film?

Hvem vet? Om trådstarter ikke er et troll, så fortjener han/hun/det kansje vår sympati?

Denne diskuskjonen kan vi kanskje ta til et annet nivå, da ikke alle er kapabel til å sitte i ro i mer enn 5 minutter. De må vi som hjelpe senere i livet da de neppe tok noen utdanning heller. Faen heller..

Stem FrP.

Lenke til kommentar

ADHD og/eller troll. Har møtt flere personer som ikke har noen som helst interesse av å se film, men de gidder da i det minste ikke å stikke innom et filmforum og sløse bort tida si på å klage over sin manglende filminteresse.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Å se en film må være å sløse bort tid. Film er ikke noe å se på. Det er bare tull, du vet jo at det er bare juks og fanteri. Jeg har sett en film, og det var ille. Tenker meg alle personene som er på settet, og da blir det ikke mye spennende. Det er bedre å gå en tur i skauen. Jeg er klar over at det finnes personer som synes film er gildt!

Å gå en tur i skauen må være å sløse bort tid. Skauen er ikke noe å se på. Det er bare tull, du vet jo at det er bare mose og trær. Jeg har gått en tur i skauen, og det var ille. Tenker meg alle trærne som er i skauen, og da blir det ikke mye spennende. Det er bedre å se en film. Jeg er klar over at det finnes personer som synes skauen er gildt!

Lenke til kommentar
Å se en film må være å sløse bort tid. Film er ikke noe å se på. Det er bare tull, du vet jo at det er bare juks og fanteri. Jeg har sett en film, og det var ille. Tenker meg alle personene som er på settet, og da blir det ikke mye spennende. Det er bedre å gå en tur i skauen. Jeg er klar over at det finnes personer som synes film er gildt!

Jeg ser på filmer pga det er stor underholdningsverdi i filmene. Ikke pga jeg vil ha mest mulig realistiske handliger o.l.

Nekter å tro at du med hånden på hjerte faktis mener det du skriver her, greit at folk har ulikemeninger men dette går for langt, synes jeg hvertfall.

Hva om jeg sier at; "Jeg har sett en skau, da er alle andre skauer bare tull."

Er ikke noe som helst snev av fornuft eller saklighet i det jeg sa.

Du er som mesteparten har nevnt, bare ute å troller.

Lenke til kommentar
ADHD og/eller troll. Har møtt flere personer som ikke har noen som helst interesse av å se film, men de gidder da i det minste ikke å stikke innom et filmforum og sløse bort tida si på å klage over sin manglende filminteresse.

True dat, jeg har også møtt en slik person. Hun hadde alvorlige problemer med å huske filmene hun hadde sett tja allerede en dag etterpå.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...