stich_it Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 nå er jo x10 mini pro lansert fra SE ser det som sannsynlig at den kommer til norge, men den ser litt... heee... liten ut men ja har high hopes for nexus 2 Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 n900 til nokia har helt feil tastatur for meg. HTC TP2 liker jeg veldig godt, er negativ til WinMob 6.1(6.5upgrade?), er derfor jeg spør her som jeg gjør... Av nyskjerrighet, hva er feil med n900 tastaturet for deg? Er interessert i telefonen. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 n900 til nokia har helt feil tastatur for meg. HTC TP2 liker jeg veldig godt, er negativ til WinMob 6.1(6.5upgrade?), er derfor jeg spør her som jeg gjør... Av nyskjerrighet, hva er feil med n900 tastaturet for deg? Er interessert i telefonen. jeg prøvde telefonen og likte ikke måten den lå i hånda på når jeg skulle bruke tastaturet, for meg ble det rett og slett feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå