Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pris på anlegg i russebuss?

Anbefalte innlegg

Blir kanskje del av forumet men det er jo i delvis samme kategori.

Det har seg slik at jeg er med på en russebuss og om dagen diskuterer vi hvor mye penger vi skal legge i musikkanlegg. Vi har ingen planer om å vinne kåringer og slikt, og tar ikke oss selv veldig høytidlig. Mange på bussen mener at vi burde kjøpe et anlegg til ca 50 tusen, men mener dette kanskje blit litt snaut.

Jeg har ikke mye peiling på lyd, derfor spør jeg her. Får man ikke mer enn nok lyd til 20-30k?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joa det var veldig smart. Lettere å selge en buss fordi istedenfor å si at det følger med gratis et anlegg på 30.000kr så er det bedre å bruke 30.000kr å leie et anlegg som etter russetiden må leveres tilbake. :yes:

Tenker du nå på 230V eller 12V musikk anlegg?

for 12V musikkanlegg for du en god del for 30.000kr, men det kan lønne seg å kjøpe ting fra statene for da får du mye mer for pengene. Frakt tiden blir ca 3-4 uker, men så får du kjøpt ting over dammen for under halvparten av prisen av hva varene koster i Norge etter at du harr tatt med moms. (ikke noe tollavgifter på bilstereo)

230V anlegg har jeg null peil på, det kan du vel sammenligne selv hva du får og hvor kraftig det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...