//E Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei! Skal kjøpe SSD, kun til å ha OS og programmer på, og valget står derfor mellom: 1)Crucial SSD M225 series 2,5" 64GB http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=490276 og 2)Intel® X25-M SSD 80GB 2,5" http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=485983 De ekstra GB intel-disken har, er egentlig av liten betydning for meg. Jeg er kun ute etter det raskeste i denne prisklassen. Innspill/formeninger mottas med stor takk ! Mvh Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Intel disken er raskere. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Crucial SSD har ikke TRIM! Det er ingen grunner til å velge Crucial sin disk fremfor Intel sin.. edit: støtte visst TRIM ved bytte av firmware, men likevel er Intel det beste valget på grunn av bedre IOPS. Endret 27. januar 2010 av Dune1982 Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 intel disken er best, og siden prisen er så lik ville jeg gått for den (har 120 GB versjonen av crucial disken selv, men den ble kjøpt da inteldiskene kostet mer). begge to vil gi deg en veldig god opplevelse, SSD kontra spinnedisk er som natt og dag. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Crucial SSD har ikke TRIM! Det er ingen grunner til å velge Crucial sin disk fremfor Intel sin.. edit: støtte visst TRIM ved bytte av firmware, men likevel er Intel det beste valget på grunn av bedre IOPS. Bare for at det ikke skal være noen tvil. Alle Crucial SSDer i M225 serien har TRIM-støtte fra og med FW 1819, og denne er på alle nye disker som er i salg nå... Ellers er jeg enig i at intel er bedre, og skulle jeg kjøpt idag hadde valget vært intel Lenke til kommentar
//E Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Hei! Beklager sent svar, har ikke hatt tilgang på PC! Da gjenstår det ingen tvil: bli Intel disken på meg! Tusen takk for alle tilbakemeldingene, helt genialt !! Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå