kenny28 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har en gammel tundra 1557 som jeg tenkte guttungen kunne overta. Problemet er at harddisken antakeligvis er ødelagt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en erstatter ? Brukt ? Hva heter denne harddisken(type/betegnelse) sånn at jeg kan søke litt på nettet selv Legger ved bilde av harddisken. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nå vet jeg ikke størrelsen, men jeg antar det er en 3.5 tommers IDE disk om det er en stasjonær. 2.5 tommers IDE om det er en bærbar. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Det er til en bærbar pc. Men hvis jeg skal ha en erstatter. Hvilken trenger jeg : Noen som kan hjelpe meg med en link til en erstatter ? Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Her finner du litt av hvert å velge imellom. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Passer alle disse i min bærbare ?Ikke noe å si med rpm/spenning o.s.v ? Trenger kun den billigste, da guttungen kun skal inn å se på youtube o.l Har desverre ikke peiling. Info om den gamle harddisken kommer tydelig frem av bildet jeg la ved regner jeg med. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå