Ickx Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har hatt en HTC Hero inne på service hos Elkjøp. Når jeg sjekker servicestatus på elkjop.no får jeg opp denne historikken: 22. jan, 16:21 Ferdig behandlet 20. jan, 11:04 Mottatt produkt 19. jan, 15:13 Venter på produkt 18. jan, 16:51 Venter behandling Betyr dette at jeg kan hente telefonen igjen? Takknemmelig for svar og erfaringer rundt dette. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det hadde nå vært meget rart om du ikke fikk hente et produkt som er ferdig behandlet. Lenke til kommentar
Ickx Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Forsåvidt enig, men blir litt usikker da kisen i butikken sa at jeg skulle få SMS når telefonen kunne hentes. Kjører og sjekker...satser på at det ikke blir en 5 mils bomtur Endret 27. januar 2010 av Ickx Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har hatt en HTC Hero inne på service hos Elkjøp. Når jeg sjekker servicestatus på elkjop.no får jeg opp denne historikken: 22. jan, 16:21 Ferdig behandlet 20. jan, 11:04 Mottatt produkt 19. jan, 15:13 Venter på produkt 18. jan, 16:51 Venter behandling Betyr dette at jeg kan hente telefonen igjen? Takknemmelig for svar og erfaringer rundt dette. Nå er ikke jeg særlig kjent med Elkjøps servicerutiner, men for meg ser det ut som den er ferdig på verksted. Men det behøver ikke bety at den er i butikken, er ikke sikkert den er sendt enda, evt at den er sendt men ikke kommet frem. I stedet for å kjøre en fem mils bomtur ville jeg vel tatt en telefon og hørt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Forsåvidt enig, men blir litt usikker da kisen i butikken sa at jeg skulle få SMS når telefonen kunne hentes.Kjører og sjekker...satser på at det ikke blir en 5 mils bomtur Er ikke alltid det går så fort. F.eks når Posten sender en pakke så kan du få hentelappen 2-3 dager etter at den ankom. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det betyr nok at den er ferdig på verksted men ennå ikke sendt tilbake til Elkjøp. Er du i tvil, kan du jo ringe Elkjøp Kundeservice og spørre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det betyr at den er ferdig, men ikke sendt tilbake til butikk ennå. Du vil få tekstmelding når den er klar for henting . Lenke til kommentar
Ickx Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Setter pris på svarene folkens. Sparte en bomtur Lenke til kommentar
bloga Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Setter pris på svarene folkens. Sparte en bomtur Elkjøp ringer alltid eller sender sms når produktet er i butikken og er klar for levering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå