Gjest forelska i bestevenn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 hei. jeg er en 15 år gammel gutt som er forelska i min 15 år gamle besteveninne. vi har ikke noe spesielt fortid, ble bare venner etter noen måneder på ungdomsskolen, men siden 10 har vi blitt kjempe gode venner, men nå er jeg forelska i henne:( et problem er: hun har kjæreste, det er ikke et spesielt godt forhold, litt den flaue ungdomsskolen typen, men hun er jo glad i han da. en gang trodde hun jeg var forelska i henne, da kuttet hun meg ut! men jeg er jo forelska i henne, fikk plutseli lyst til å kysse henne her en dag, og er bare kjempe glad i henne hun er jo gla i meg, men jeg tror ikke hun liker meg... jeg synes vi er perfekte for hverandre, sånn ganske iallefall, og ja, det virker som om det er jeg som bryr meg mest om henne, spør om hvordan hun har det osv... men ja jeg er forelska, men hun er ilag med han andre tosken(ja d er han) hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Finne deg ei ny venninne. Og en kjæreste til deg selv. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kanskje på tide å få henne minst på en armlengdes avstand? Vennskap og kjærlighet lar seg sjelden kombinere, og straks det er følelser inne i bildet er det svært utfordrende å beholde vennskapet over tid. Husker jeg måtte kutte kontakten med en jente fordi jeg var interessert i henne, og hun var interessert i en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå