tigersager Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 jeg vet ikke om jeg legger denne på riktig sted nå, men prøver. Jeg driver for tiden å lager en dokumentar om røyking som er i forbindelse med skole-arbeid, så skal jeg da ha dramatisk/spennings musikk i filmen, noen som har forslag på hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg flytter denne til Musikkforumet, men denne kan i grunn falle under flere kategorier. Både Filmskaping og Musikkskaping og instrumenter er aktuelle kategorier. Hvis trådstarter, eller noen andre, ønsker denne flyttet igjen så send meg en PM. Ikke kommenter dette innlegget i tråden, tilbakemeldinger tas på PM Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Får håpe denne videoen kan være til inspirasjon. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Jeg driver for tiden å lager en dokumentar om røyking som er i forbindelse med skole-arbeid, så skal jeg da ha dramatisk/spennings musikk i filmen, noen som har forslag på hva jeg kan bruke? Hva skal musikken brukes til? Skal du ha den i bakgrunnen når du snakker eller skal du vise stygge røyke bilder med den spillende for full guffe? Kan prøve og se om noen av disse har sanger som passer, tenker meg at du skal ha film musikk eller no Trailer musikk - Alan Silvestri - Hans Zimmer Endret 27. januar 2010 av Monday Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå