andreasangell Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei bare et lite spørsmål er den nye (Skruf Xtra Sterk) Sterkere en General extra sterk ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 1. Vi har en snustråd, bruk søkefunksjonen 2. Hvor har dere fått dette ryktet ifra? Vis meg ett bilde, eller så tror jeg Skruf Xtra Sterk er bullshit. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 1. Vi har en snustråd, bruk søkefunksjonen2. Hvor har dere fått dette ryktet ifra? Vis meg ett bilde, eller så tror jeg Skruf Xtra Sterk er bullshit. Den er ikke bullshit. Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 1. Vi har en snustråd, bruk søkefunksjonen2. Hvor har dere fått dette ryktet ifra? Vis meg ett bilde, eller så tror jeg Skruf Xtra Sterk er bullshit. Er ikke bullshit nei =) Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Både Skruff extra sterk og Generalt extra sterk burde hete Skruf/Generalt extra avhengig, eventuellt 'Generalt extra galt' Endret 1. februar 2010 av itspersonal Lenke til kommentar
MacPaddy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Generalt? Du mener General? Foretrekker Skruf for min del, og er i ekstase etter at jeg oppdaget Xtra sterk i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå