b-bert Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hei! Har både en Samsung Jet og en HTC Hero her i huset. Sistnevnte ligger en del hakk over samsungen på favorittlista... Men har et par små spørsmål som kanskje kan få Jet'en til å stige i kurs... For det første er Youtube kvaliteten på jet'en flere hakk dårligere enn på Hero'en... når jeg åpner samme video på begge telefonene, er Hero krystallklar, og Jet ser ut som noe jeg kunne ha streamet for mange år siden... lav oppløsning, masse piksler og annen støy osv. Er det noen mulighet for å øke kvaliteten? (resultatet er likt uavhengig av 3G eller Wifi oppkobling) Og det andre... Når jeg bruker musikkspilleren og mottar en ny sms, kommer det ingen indikasjon på dette i hodetelefonene. Jeg er vant til, fra tidligere telefoner, at musikken dempes, så kommer meldingstonen, før musikken skrus opp til normalt nivå igjen. Etter som jeg kan se, er det bare telefonsamtaler som dette skjer med på Jet'en. Den vibrerer riktignok, men når man er ute og går osv, er det ikke alltid man merker at telefonen vibrerer... hadde vært kjekt med et signal i hodetelefonene også. Er det bare jeg som har oversett noe her? Setter pris på alle tilbakemeldinger Endret 27. januar 2010 av b-bert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå