barslett Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har bestilit en vare fra play.com det har nå godt en uke og den er fortsatt på oustanding orders og statusen er processing hva mener de med det ? Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har bestilit en vare fra play.com det har nå godt en uke og den er fortsatt på oustanding orders og statusen er processing hva mener de med det ? Du må nok bare vente Den pakkes nok inn snart, eller er klar til sendes med neste postbil/fly eller hva det måtte være. Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har bestilit en vare fra play.com det har nå godt en uke og den er fortsatt på oustanding orders og statusen er processing hva mener de med det ? Ting tar litt tid derfra, beregner meg bestandig ca 3 uker på å få varene hjem.. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 ....jepp, det kan bekreftes, bestillte en blu-ray som ble postet fra dem den 09.01, som ramlet ned i postkassen først i dag, 27.01, så rundt 3 uker er vel et realistisk estimat... Lenke til kommentar
barslett Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 jaja for vell bare smøre meg med tolmodighet og vente da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 på tirsdag fikk jeg en pakke som ble sendt 30 desember fra play.com så mye av skylden kan tillegges posten i Norge hva gjelder treg postgang. Lenke til kommentar
barslett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Men vor lang tid tar det sann ca før de sender varen ? Jeg har ventet litt over en uke nå og den er fortsatt på outstanding og processing som status Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men vor lang tid tar det sann ca før de sender varen ? Jeg har ventet litt over en uke nå og den er fortsatt på outstanding og processing som status det kan vel kundeservice hos play.com gi et bedre svar på... bruk [email protected] eller [email protected] kilde: http://www.avforums.com/forums/movie-suppl...tml#post6947740 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 har de hatt den på lager har det sjeldent tatt mer enn et par dager. du er sikker på at den var på lager da du bestilte den, ikkesant? Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Etter min erfaring, postes varen etter en dag +/-.men det står på hjelp-sidene til play, at dersom man ikke har sett noe til varen innen to uker, kan man sende mail. Da får man ofte, etter hva jeg har hørt, valg mellom ny vare/ pengene tilbake, fordi varen regnes som borte. Jeg har ikke benyttet meg av dette, fordi jeg ikke har hatt problemer med det enda. Anbefaler alle å benytte seg av dette, slik at play velger en annen distributør (virker som det er de som er problemet, det var nemlig ikke problemer før de byttet distributør). Men i ditt tilfelle virker det som om varen ikke er postet i det heletatt. Send mail Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 på tirsdag fikk jeg en pakke som ble sendt 30 desember fra play.com så mye av skylden kan tillegges posten i Norge hva gjelder treg postgang. Hvordan kan man skylde på Posten i Norge når pakker fra f.eks. amazon.co.uk kommer frem på under halve tiden som pakker fra play.com bruker? Det er jo helt klart at problemet ligger i leddet mellom play.com og Posten... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 jeg mistenker iallefall at det av og til blir liggende litt lenge i tollen i Norge. som regel ligger filmene i postkassen 4-7 dager etter de er bestilt fra play.com men av og til tar det mye lenger tid. Lenke til kommentar
barslett Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 varen er på lager og de har ikkje sendte den og jeg tror ikkje at de har trekt noe fra kontoen min heller så tar det bare lang tid eller? Jeg kan jo ikke avbryte bestillingen og prøve å bestille på nytt heller. og når jeg sendte mail så fikk jeg som svar noen linker til en plass på siden der det står om leverings tid og alt mulig. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 på tirsdag fikk jeg en pakke som ble sendt 30 desember fra play.com så mye av skylden kan tillegges posten i Norge hva gjelder treg postgang. Hvordan kan man skylde på Posten i Norge når pakker fra f.eks. amazon.co.uk kommer frem på under halve tiden som pakker fra play.com bruker? Det er jo helt klart at problemet ligger i leddet mellom play.com og Posten... ...siste 2 dvd'r jeg bestillte, en fra amazon, den 12.01 og en fra play, den 09.01, ramlet BEGGE ned i postkassen min, nå på onsdag 27.01. Er nok ingen regler, kun variabler rundt dette, bortsett fra at lang tid tar det uansett. Greit å finne ut av om det faktisk er trekt noe fra kontoen, om der ER det, og varen er på lager men ingen bekreftelse på at den er sendt ville jeg muligens kontaktet visa norge, forklart saken, og spurt hva de kunne gjøre. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Enig med flu.. Er nok ingen regler. Det er helt random hva du får i postkassa først. Har bestilt utrolig mye fra nettsidene i utlandet, og vet aldri hvilken som kommer først i kassa.. kan være play.com produktene, kan være amazon, kan være thehut.. fordi om alle er bestilt samtidig. Så det ligger i Posten norge sine hender. Endret 3. februar 2010 av RockyIII Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Venter også på en film som har stått som "processing" i 6 dager nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå