Fredtrix Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hey, dette problemet er kanskje ikke noe fatalt problem, men ganske så irriterende. Helt uten videre blir plutselig musepekeren stor? og noen ganger når jeg spiller spill klikker det helt for den, og forsvinner delvis. wtf? Noen som kanskje vet hva som må gjøres for å løse dette? Det eneste som fikser det er og rebote datamaskinen. Jeg har Windows 7, og helt nytt hardware. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det flashspill det er snakk om? Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Er det flashspill det er snakk om? nei det er snakk om vanlige spill, for eks. Heroes of Newerth. Men jeg har en ny teori, tror kanskje det skjer når jeg har mIRC oppe. Så det kan hende det har noe med det å gjøre. For foreløpig har det ikke skjedd og mIRC er lukket. Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har samme problemet selv. Musen blir større etter at jeg har kjørt et spill i fullskjerm. Mitt problem kommer sannsynligvis av feil i driverene til mitt ATI Radeon HD 5850. Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vet Windows 7 kan gjøre nastye ting med musen hvis du kjører explorer.exe-prosessen samtidig som spillet. Løsningen er enkel, trykk "Windowsknapp + R og skriv "taskkill /f /im explorer.exe" Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har samme problemet selv. Musen blir større etter at jeg har kjørt et spill i fullskjerm. Mitt problem kommer sannsynligvis av feil i driverene til mitt ATI Radeon HD 5850. Hvilket skjermkort har du? Jeg har 5850 med de nyeste driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå