Maynard James Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 HVA I SVARTE?!?!? Lucas på benken?!? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Heheheeh Termo, ikke godt å vite! Men jeg er meget godt fornøyd i dag jeg får se hvordan jeg er om 2 timer da... Skulle ønske kuyt var benka da Damn! Aqui, og babel på benk i tillegg. Jeg fikk så jævlig troen nå! Edit: Fortjener faktisk en pils dette. Skål Tar meg en svensk Carslberg for laget ja. Skål. Tar en svensk Carlsberg Elephant eller to til kampen jeg også. Håper på en mer spennende kamp enn mot Wolves. Blir spennende å se hvem av Aquaman og Gerrard som spiller bak N'gog. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Slapp av, han blir byttet inn med en gang kampen starter. Da slipper han å høre om at Lucas starter alle kamper. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ser for meg at Aqui skader seg under oppvarming og Lucas starter allikevel. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Med det samme vi ligger under hiver han innpå Lucas. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ser for meg at Aqui skader seg under oppvarming og Lucas starter allikevel. HAHAHA. DONT FUCKING JINX IT Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Aaah, magisk. Hørte YNWA "live". En kompis som er på kampen ringte meg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ikke akkurat Torres der nei, savner litt smartere løp. bra angrp, bra innlegg dårlig og treg kuyt. Endret 30. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 KYRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fy faen så nært der av Bolton. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kyrre gjør jobben. Men mannen burde ha avslutta tidligere, ble aaalt for skrå vinkel til å score der. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Flere enn meg som så "V"-tegnet (eller 2) som Kuyt viste til Aqua? Aquamans 2. assist til Kuyt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hadde Lucas vært på banen hadde det der aldri skjedd, fordi Lucas hadde liggi i midtsirkelen i den situasjonen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Vakke retur nå da Nei, det var det visst ikke. Så det på replay. Følger bare med sånn halvveis. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Lucas starter ikke og hva skjer? Jo vi spiller en av de bedre førsteomgangene denne sesongen. Håper det fortsetter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nå syns jeg Liverpool spiller for bra, Rafa, gjør trekk. Sett in Lucas! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Bra offensivt. Ganske slapt defensivt. Det er Bolton vi spiller mot, og da er det for dårlig at det strengt tatt bare er flaks at det ikke står 1-1. Kyrgiakos redder oss med redning på streken, men nå var han delaktig i at den avslutningen fikk lov til å komme, den skal stoppes lenge før det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Telte 4 passningsleifer fra Aquilani. De lukes nok ut med tiden. To assist på to kamper og begge til Kuyt. Slik kan man like. Kanskje Aquiliani prøver sitt ytterste å få Kuyt på toppscorerplassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå