Varmo Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Fact: Vi har vunnet alle (3) PL-kampene Aquilani har startet. Håper han både kan starte og at statistikken kan fortsette i morgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Enda en fact: Liverpool har ikke tapt på hjemmebane mot Bolton på over 30 år eller noe. Mao. bare ta det med ro, dette blir seier for dere. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Du må liksom jinxe hveeeer eneste gang du. Edit: Hvis ikke Aqui starter i morra, da er det bare å gi opp alt håp om at Rafa tenker med hodet og ikke pikken. Endret 29. januar 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg følger statistikken jeg. Er vel laget som er interessert i å bryte hver eneste fine statistikken. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Gi nå en god faen i Aurelio på beck da Steingal. Må jeg minne om tapet for Arsenal, begge målgivende innlegg kom fra Aurelios venstre kant. Jada, Insua er ikke prime, men sykt potensiale. Han er utrolig god forover, og kommer seg stadig deffansivt. Vi må bake og forme denne gutten til ferdig kakemann. Kelly-Skrtel-Carra-Insua El,Zhar-Macher-Riera -------Gerrard Aquilani Pacheco My 2 cents, YNWA! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Full igjen nå kjære? Insua har tydeligvis stagnert liit, formkurven hans går i fritt fall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jepp Var ivertfall. Mja, er ikke enig jeg altså. Uansett er vell Paperboy skada? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Håper å se dette mot Bolton: Reina Degen - Carragher - Kyrgiakos - Insua Macherano Maxi - Gerrard - Aquilani - Riera N'Gog Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Mja,jo.. Det er han sikkert guttorm:p Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Gleder meg til kamp ivertfall, satser på at vi får sving på det offasive i dag, det var begredelig sist. Stikker jeg ivertfall, lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 LAGET: Lag H: Reina Carragher Kyrgiakos Skrtel Insua Mascherano Gerrard Kuyt Aquilani Riera N'Gog Innbyttere H: Cavalieri Darby Agger Lucas Aquilani Rodriguez Babel Pacheco Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Reina;Carragher,Kyrgiakos,Skrtel,Insua; Mascherano,Gerrard;Kuyt,Aquilani,Riera;NGog; Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Bra lag, ser frem til avspark nå. Smågal: Synes det er på plass med litt creds til Rafa i dag, eller har han bare gått tom for sopp evt. at Lucas har satt seg på bakbena? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva i granskauen har skjedd med Rafa?! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Jøsses, Lucas på benken og Aquaman på banen! Glær mæ! Endret 30. januar 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Hehe Erlend, bygger vel egentlig bare opp under det jeg skrev i går om Aquilani og Lucas. Forøvrig gøy å se at vi har en ganske bra benk i dag (hvis den blir benyttet da). Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Heheheeh Termo, ikke godt å vite! Men jeg er meget godt fornøyd i dag jeg får se hvordan jeg er om 2 timer da... Skulle ønske kuyt var benka da Damn! Aqui, og babel på benk i tillegg. Jeg fikk så jævlig troen nå! Edit: Fortjener faktisk en pils dette. Skål 2: Kanskje rafa har fått en ny type sopp? Endret 30. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 LAGET: Lag H: Aquilani Innbyttere H: Aquilani For en mann! Spiller både fra start, og om han blir litt klar,kan han bytte seg ut mot seg selv!! SYKT TALENT! Slik kan ikke Giggs engang. Rafa får honør om Lucas ikke byttes innpå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Aaaaaaah fuck off DannyZu, fikk en følelse av at Lucas kommer inn i pausen nå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Heheheeh Termo, ikke godt å vite! Men jeg er meget godt fornøyd i dag jeg får se hvordan jeg er om 2 timer da... Skulle ønske kuyt var benka da Damn! Aqui, og babel på benk i tillegg. Jeg fikk så jævlig troen nå! Edit: Fortjener faktisk en pils dette. Skål Tar meg en svensk Carslberg for laget ja. Skål. Endret 30. januar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå