Varmo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) 30.01.10 Liverpool - Bolton Kampstart: 16.00 (GMT +1) Canal + Sport 1 Dommer: Steve Bennett Liverpool tar i mot Bolton til ettermiddagskamp på Anfield, denne siste lørdagen i januar. De røde kommer fra en både spill- og resultatmessig, meget skuffende kamp mot Wolves i midtuken som endte 0-0. Og selv om man nå er ubeseiret på de fem siste ligakampene, må spillet og poengfangsten bedres betraktelig hvis det skal være håp om CL-spill på Anfield neste sesong. Etter å ha kjempet seg opp i striden om den meget viktige fjerdeplassen er man igjen i ferd med å sakke akterut i forhold til Manchester City, Aston Villa og Tottenham. Her må Liverpool gjøre alt for å sikre tre vitale poeng, og for publikums del bør man helst angripe på en helt annen måte enn mot Wolves. Bolton har vunnet to av sine siste seks kamper, og Owen Coyle som har vært under en måned i sin nye klubb, beseiret sin gamle arbeidsgiver hjemme på Reebook forrige runde. For Liverpool er Torres, Benayoun og Johnson definitivt ute, mens det ventes på nyheter angående situasjonen til Daniel Agger. Mulig startoppstilling - Liverpool: ----Reina---- Carragher-Skrtel-Kyrgiakos-Insua ---Mascherano--Aquilani--- Kuyt--Gerrard--Riera ----N'Gog---- Mulig startoppstilling - Bolton: ----Jääskelainen---- Steinsson-Cahill-Knight-Robinson Lee-Cohen-Muamba-Gardner ---Davies-Klasnić--- Endret 27. januar 2010 av Termo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det bør bli seier for dere her. Bolton har kun en clean sheet denne sesongen, det var mot Burnley i går... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (Naiv) Drømmeoppstilling: Reina Kelly - Carra - Skrtel - Aurelio (Insua) Gerrard - Masche - Aquilani- Riera Pachecho N'Gog (Kuyt) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg håper på noe som ligner det jeg satt opp i førstepost. Agger inn for Kyrgiakos hvis han blir klar, evt. Carragher inn i midtforsvaret og Degen på backen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Benitez drømmeoppstilling: Lucas Lucas - Lucas - Lucas - Lucas Lucas - Lucas Lucas - Lucas - Lucas Lucas Sånn ca. Formasjonen betyr mindre enn hvem som kler de forskjellige plassene på banen. Endret 27. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det bør bli seier for dere her. Bolton har kun en clean sheet denne sesongen, det var mot Burnley i går... Det sa man mot wolves også. Tipper vi taper jeg. Vi tar ledelsen tidlig i kampen, så blir det en skikkelig stangekamp med Lucas i fokus på den negative måte, før Bolton utligner etter 60-70 min. Da innser rafa at man kanskje må satse litt, då han tar ut gerrard for degen, mens aquilani, maxi, pacheco og Babel blir sittende på benken. Så etter 93 min kommer Lucas aka ninjakid med en susende takling innenfor 16 metern, får sitt 2. Gule (takk og lov) og straffespark som reina redder, men returen blir satt i mål. Rafa hyller i etterkant laget og mener vi burde vunnet helt klart. Its gonna happen, mark my words.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sikkert et sjakktrekk for de som spiller FPL å sette inn Klasnic nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Reina Degen-Carra-Kyrre-Aurelio Masche-Agger Gerrard-Aqui-Riera Ngog Reina Degen-Carra-Agger-Aurelio Masche Kuyt-Gerrard-Aqui-Riera Ngog Reina Degen-Carra-Kyrre-Aurelio Agger Kuyt/Maxi-Gerrard-Aquilani-Riera Ngog Elle melle, Rafa!! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ser ut til at Agger ikke blir klar. Da ville jeg trolig endt opp med noe sånt som dette: ----Reina---- Degen-Carragher-Skrtel-Insua ----Mascherano--Aquilani---- Kuyt-Gerrard-Riera ----N'Gog---- Med Aquilani og Gerrard som kan bytte litt posisjon underveis, eller eventuelt Aquilani fram og stille i en 4-1-4-1 formasjon. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Enig. Selv om kyrre kunne vært jævlig nyttig mot Davies&co. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Degen hadde vel kjenning med en skade hadde han ikke? Tipper vi får se samme forsvarsrekka som forrige kamp. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Degen hadde vel kjenning med en skade hadde han ikke? Tipper vi får se samme forsvarsrekka som forrige kamp. Gikk noen rykter om det ja, men ikke kommet noe konkret så vidt jeg vet. Uansett ikke krise med Carra på back og Skrtel sammen med Kyrgiakos i midten, forsvaret begynner å sitte ganske bra nå synes jeg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Plukket opp dette på RAWK, så har ingen anelse om hvor troverdig dette er. Hadde uansett vært veldig fornøyd hvis dette var laget i morgen. speculation that this is the team Reina Carra the greek Skrtel Insua Kuyt Masher Aquilani Riera Gerrard Ngog Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Aldri i verden at lucas blir satt ut altså. Da må noe alvorlig ha truffet rafa i hodet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg er nesten helt sikker på at Rafa kommer til å prioritere Aquilani foran Lucas når han blir 100%. Vi må ikke glemme at Aquilani har vært skadet lenge, og sannsynligvis fortsatt trenger en del matching før han kan starte hver kamp. Leste forresten også om en fysio som forklarte og støttet Rafa i bruken av Aquilani så langt, uten at jeg husker helt faguttrykk osv. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tjaaaaaaaa. og hvor mange måneder har ikke Aqui vært skadefri nå? Dårlig unnskyldning for å bruke gullgutten sin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Enig. Det at man har vært skadet i flere måneder vil ikke si at man ikke kan spille flere kamper på rad, 2-3 måneder etter å ha blitt skadefri. Selv Hazza kommer til å spille mer enn det Aquilani har gjort, og sentrale midtbanespillere er egentlig ingen mangelvare i United. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Tjaaaaaaaa. og hvor mange måneder har ikke Aqui vært skadefri nå? Dårlig unnskyldning for å bruke gullgutten sin. Det jeg prøver å si er at jeg leste en som enten var fysio, eller i hvertfall hadde god greie på det forklare litt rundt hva han tenkte om bruken av Aquilani. Og at en spiller med hans skadehistorie trengte tilvending over tid for å være sikker på å kunne bli hundre prosent. Selv om skaden kan se ut til å være komplett leget så er det mer som skal til for å styrke osv. (igjen, husker ikke faguttrykkene). Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det har jeg forståelse for. Men tilvenning ja, hehe. Kanskje vi burde bruke han da i det minste og ikke tro kamptrening kommer av seg selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå