Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City

Latias

United - City  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Evans
      2
    • Ferdinand
      1
    • Evra
      0
    • Nani
      7
    • Fletcher
      7
    • Scholes
      21
    • Carrick
      3
    • Giggs
      4
    • Rooney
      10
    • Brown (innbytter)
      0
    • Valencia (innbytter)
      2
  2. 2. Beste målet...

• 1-0, Scholes
      12
    • 2-0, Carrick
      14
    • 3-1, Rooney
      31
  3. 3. Fornøyd med kampen?

• JA!
      49
    • Nei.
      1
    • Passe.
      3
    • Er ikke United-supporter, hvorfor skal jeg være fornøyd?
      3
    • Vet ikke/så ikke kampen.
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carrick har også vært elsk i kveld.

Sorry, men Barry eier Fletcher i kveld.

Giggs må komme seg ut av startgropa idag.Har vært lite patent..

Har egentlig vært sånn i hele høstdelen av sesongen og nå i 2010. Så mye skader, ut og inn osv osv. Men han komme opp med magic senere, det er det som er.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Carrick har også vært elsk i kveld.

Sorry, men Barry eier Fletcher i kveld.

Giggs må komme seg ut av startgropa idag.Har vært lite patent..

Har egentlig vært sånn i hele høstdelen av sesongen og nå i 2010. Så mye skader, ut og inn osv osv. Men han komme opp med magic senere, det er det som er.

2. omgang kommer Giggs som regel. :)

Lenke til kommentar

Hjelper faen ikke at Giggs er 2.omg person, piss meg i øret og spar meg for sånt. Han har gjort feil i hele dag, rotet bort baller, feilpasninger og er rett og slett ikke med i spillet. Vi kan sette innpå Valencia inn på høyrekanten og samtidig sette Nani på venstre og deretter kan Scholes gå ut mot evt Berbatov. Scholes har ikke vært allverden i dag og samtidig så har han et gult kort, og en takling til er rett ut og det gidder jeg ikke å se på.

Lenke til kommentar

Dette har vært skuffende, og taktikken fungerer ikke (har det noen gang gjort det med Rooney ALENE på topp?)

Å klage på Nani denne omgangen blir latterlig. JA, jeg er fullstendig enig i at vi hadde trengt Valencia nå, for han spiller utrolig bra. Men Nani har gjort sine saker godt. Innleggene hans - PURE FUCKING CLASS.

Synes midtbanen egentlig fungerer greit, Carrick har spilt greit nok, og Fletcher ser ut til å finne litt tilbake til formen. Scholes har skuffet.

Første gangen på lenge jeg kan si noe positivt om Evans også. Og Rio - faens deilig å ha han tilbake. God å ha der. Og den langpasningen mot Giggsy på slutten, fyyyy... :love:

DETTE TAR VI I ANDRE OMGANGEN GUTTER, GET THE FUCK INN!!!

Come on you Reds!

Lenke til kommentar

Hvorfor fikk jeg ikke beskjed på forhånd at det var Norges landslag som skulle spille? Hadde gledet meg til United-kamp, men de sender jo landslaget. :(

Hjelper ikke med Norge-filosofi i kveld. Hvorfor må vi hele tiden bruke langpasninger mot Rooney? Han er ikke verdens beste på hodet, og har heller ingen spillere å stusse ballen videre til. Og er dette laget klar over at det er VI som trenger mål? Hjelper ikke noe særlig å spille ball i forsvaret hele tiden, når vi trenger mål!

Lenke til kommentar

Noen må forklare til meg HVORDAN i helvete Scholes har skuffet utenom en takling. Vær så snill. Helst du Larsemao.

Og jeg vil også ha to spiss for å være ærlig. Og Nani har ikke vært DÅRLIG, men han hjelper ikke nå. Vi trenger HJELP til Rooney, vi trenger en dynamisk og farlig Valencia som løper hele jævla tiden på samme kanten. Giggs kommer inn fra andre siden, vi trenger Valencia ute på høyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...