Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City


Latias

United - City  

57 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Evans
      2
    • Ferdinand
      1
    • Evra
      0
    • Nani
      7
    • Fletcher
      7
    • Scholes
      21
    • Carrick
      3
    • Giggs
      4
    • Rooney
      10
    • Brown (innbytter)
      0
    • Valencia (innbytter)
      2
  2. 2. Beste målet...

    • 1-0, Scholes
      12
    • 2-0, Carrick
      14
    • 3-1, Rooney
      31
  3. 3. Fornøyd med kampen?

    • JA!
      49
    • Nei.
      1
    • Passe.
      3
    • Er ikke United-supporter, hvorfor skal jeg være fornøyd?
      3
    • Vet ikke/så ikke kampen.
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JADA! Det er så jævli godt. Jeg gir hele laget 10 og Scholes 10+. Driter i feil og faenskap, vi vant og det er det som teller!!! Innsatsviljen er upåklagelig og spillet sitter bra til tider. Det eneste jeg er skuffet over er fansen. Tull å kaste ting på Bellamy

 

SPAR DET TIL TEVEZ FOR FAEN!!!! :D

 

Lenke til kommentar

fyfaen så herlig det var å se United banke City. den drittsekken Bellamy fikk som fortjent. supporterene tok rettferdighet i sine egne hender. helt utrolig at bellamy ikke fikk et eneste jævla gult kort i løpet av disse oppgjørene.tror jeg hater ham mest i hele epl nå. fucking cunt

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Og ja, SS, fy faen. Hadde vi prestert å ryke så hadde jeg klaget i åresvis om at Bellamy ikke fikk gult kort i en/begge av disse kampene. Helt forbanna spinnvillt.

 

Hadde jeg hjulpet deg sterkt med det isåfall, lover deg :) Jeg har faktisk vanskelig for å se at den fyren har noen gode kvaliteter som menneske.

Lenke til kommentar
The Game og niko skriver! :D

 

Ellers, høydepunkter av kampen (og alle andre PL kamper i kveld) på BBC 1 nå på Match of the Day.

 

Lager en Ristorante pizza, skal ha litt Villa champagnebrus og se de i sofaen.

 

Who said life sucks? :love:

 

Håper Niko var på kampen. Fy faen det tok av på tribunene, så ut som Stretford skulle kollapse. Herlig med så mange gule og grønne skjerf. LOVE UNITED - HATE GLAZER.

 

Wienerpølser i lompa her med masse sprøstekt løk og Heinz ketchup, så har jeg fire 24-episoder som venter på meg. Herlich.

 

Denne karamellen kommer jeg til å suge på lenge.

Lenke til kommentar

Punkt 1) JAAAAAA for HELVETTE! FUCK'N HELL!!!

 

Punkt 2) Mediocre 1.omg

 

Punkt 3) VILJE, EVNE OG TRØKK i 2omg. 1veiskjørt og uhyre fortjent. City hadde ingenting og scorte ikke engang på en sjanse. Flaksegoal

 

Punk 4) Til personen som kastet ølflaske mot Bellamy: Takk! Stygge fitta der fortjener absolutt ikke noe bedre. Synd han ikke traff! Vet jeg får høre det nå, men gir så blanke faen. Bellamy er et avskum!

 

Punkt 5) Når Scholes scoret 1-0 målet svartnet det for meg. Hadde drukket oppe en 6p Budd og var igang med Pokalen (1,25l) Dro av meg skjorta og slo rundt meg. Målet husker jeg faktisk ikke.

 

Punk 6) Å misbruke sjanser som vi gjorde var NØDT til å straffe seg. Rooney...

 

Punkt 6) Tevez er en hore i flyt.

 

Punkt 7) Fletcher? Jeg river av meg ballene i frustrasjon. Fyfaen så ran med ekstraomg.

 

Punkt 8) Alle som ville ha ut Giggs? IDIOTER! Ingen slår bedre innlegg.

 

Punkt 9) He goes by the name of Wayne Rooney og er pdd verdens beste fotballspiller. I ferd med å vinne en plass i hjerte mitt, noe veldig få har klart før han.

 

CITY HAHAHAHHAHAHAHHAH. PPEGNOENGOIENGEJNG PENGEHORER PELL DERE TIL HÆLVETTE HJEM. KUN ET LAG I MANCHESTER!!!!!!!!

 

34 år and counting HAhAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

 

 

WEMMMMMMMBBBBELLLLLLYY HERE WE COOOOME.

 

PS: TC JEG KUNNE CUMMA DEG I ØRE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...