Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City

Latias

United - City  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Evans
      2
    • Ferdinand
      1
    • Evra
      0
    • Nani
      7
    • Fletcher
      7
    • Scholes
      21
    • Carrick
      3
    • Giggs
      4
    • Rooney
      10
    • Brown (innbytter)
      0
    • Valencia (innbytter)
      2
  2. 2. Beste målet...

• 1-0, Scholes
      12
    • 2-0, Carrick
      14
    • 3-1, Rooney
      31
  3. 3. Fornøyd med kampen?

• JA!
      49
    • Nei.
      1
    • Passe.
      3
    • Er ikke United-supporter, hvorfor skal jeg være fornøyd?
      3
    • Vet ikke/så ikke kampen.
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt er helt herlig nå.

MOM er etter min mening Scholes. Vridde spillet gang på gang på gang, jobber herlig, slår nydelige pasninger og et praktmål. Scholes leverer!

Enig. Seriøst. Mannen i kveld.

Game - du sa at Scholes absolutt ikke burde spilt i kveld. :D Hihihi, neida, jeg vet hvorfor du sa det. For 4-4-2 kan være vnaskelig med han.

Men faen, Fergie er GUD. Feiringen hans etter 3-1 målet er ingenting iforhold til min som løp rundt hele huset først og ropte Rooney overalt, men fortsatt så mye passion.

Men ekte fucking passion er disse gamlgutten som gir alt i hele 93 min, Scholes Giggs. Fy faen.

Paul Scholes i dag. Jeg kan ikke forklare hvor mye jeg elsker mannen.

Get... IN!!!

Lenke til kommentar
Hvordan kan man stemme på BB i dag?

Jeg har Rooney, Scholes og Nani på delt første, og egentlig spillte hele gjengen latterlig bra.

Er helt enig, Kanskje Nani bikker litt på topp etter min mening, FABOULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idag var det bare et ELSK å se på, FUCK OF SHITTY!!!! FUCK OF SHITTY!!!! WE ARE BIGGEST, DEAL WITH IT!!!!

Lenke til kommentar
City kan gjøre hva de vil, de kommer aldri i verden til å bli større enn United. ALDRI! :D

DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH :D

34 YEARS!!

:D

Glem det jeg sa om Scholes i pausen, mannen er genial! :D

HEhe good to hear! Rett og slett klasse. Top fucking drawer som de sier.

Lenke til kommentar

SATAN SÅ DEILIG, FUCK OFF CITY!!!! YOU'RE FUCKING SHITE

Faen meg bare et lag i Manchester! :love: :love:

I andre omgang var spillet rått. Taktikken så ikke ut til å funke i 1. omg, men i 2. gikk det konge.

VDS: 8 - Jævla godt å ha han bak

Rafael: 6 - Gjorde en grei kamp. Varierende

Rio: 7.5 - Han er viktig.

Evans: 8 - Veldig fornøyd med han

Evra: 7.5 - Digg offensivt

Nani: 8.5 - Ikke like god som mot Hull, men dette er jo tross alt City. MEN; innleggene hans - pure fucking class

Fletcher: 8.5 - Deilig. Mannen nærmer seg idag formen han hadde.

Carrick: 7.5 - Veldig positiv idag

Scholes: 8.5 - Grr :love:

Giggs: 7 - Litt av og på. God i noen situasjoner der han utfordrer, andre ganger litt 'giddaslaus'

Rooney: 8 - SCORtE PÅ FUCKINGS OVERTID. Det holder i massevis! :D

Brown: 6 - greit innhopp

Valencia: - ditto

WEMBLEEEEEEY, WEMBLEYYYYYY, WE'RE THE FAMOUS MAN UNITED AND WE'RE GOING TO WEMBLEEEY!!!!

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Kjem nok eit litt lengre innlegg etterkvart, måtte berre seie at dette var grueleg deilig. Det viktigaste var absolutt ikkje å nå ei finale, men å hindre City i å komme dit. Fantastisk å sjå eit United-lag som ser ut som at dei verkeleg ynskte å vinne. Det skulle eg gjerne sett endå meir av framover.

Lenke til kommentar
Hva med Fletcher? Han ble kåret til kampens beste. Synes Fletcher, Scholes og Giggs var de beste i dag.

Fletcher var for meg en ubestridt ener idag.Han heiv seg inn i alt som var av dueller og gjorde alle med lyseblå drakt urolige.Episk øyeblikk når Richards,som jeg skal innrømme er ganske beef,faktisk ser ut til å trekke seg ut av duellen med den skotske galningen som skyter ut brystet som for å si "BRING IT ON!!"

Lenke til kommentar

Btw, Rooney overalt i andre omgangen. Fy faen. Ikke glem ballen før 1-0 og alt.

Men nå ser jeg på andre målet. Og jeg må si, CARRICK sin posisjonering offensivt har blitt godly. Seriøst. Dere husker sjansen hans for 3-1 også, som han bommet med venstre på volley.

Jeg er så storfornøyd, umulig å fatte og begripe denne følelsen. Spillerne som var matchwinning også, fy faen. Perfekt.

Såe, vant dere?

YEAH BOY!!! :D

Lenke til kommentar

FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!! FUCK YEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Men nå ser jeg på andre målet. Og jeg må si, CARRICK sin posisjonering offensivt har blitt godly. Seriøst. Dere husker sjansen hans for 3-1 også, som han bommet med venstre på volley.

Tenkte over det tidlig i kampen - han har jo posisjonert seg godt offensivt, hva skjer? :O

Lenke til kommentar
Jeg lover, jeg skal aldri kritisere 4-5-1 formasjonen igjen. Fergie kan gjerne kjøre den resten av sesongen. :love:

Som sagt 1000 ganger før, det funker bra for oss men når vi TRENGER mål så vet Fergie hva som er beste Seriøst

Btw, redningen av Given RETT før 3-1 av Fletcher headingen er SYK, seriøst.

Helvete, Giggs var ikke god i dag også DEN ballen på 3-1. Fy fuckings faen.

GUDER hele jævla gjengen.

Brown også som kom inn senere var jævlig knallhard. JEG KOMMER ALDRI TIL Å KOMME OVER DENNE SEIEEREN! 34 FUCKING YEARS!

AND HE WONT BE WINNING TROPHIES AYNMOOOOOORE!

GET THE FUCK IIIIIIIIN! :D

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAA!!! GET THE FUCK INN!!! GET THE FUCK IN YOU FUCKIN RED LEGENDS!!!!!!!

This is how it feels to be City, this is how it feels to be small, this is how it feels when your team wins nothing at all. 34 YEARS AND COUNTING!!!!!!!!!!!!!

Slo opp en gammel treningsskade allerede ved Scholesy sitt mål, ble ikke akkurat bedre. SÅ FORBANNA DEILIG. SÅ FORBANNA DEILIG Å SLÅ DET JÆVLA HORELAGET. Snakk om å sette sammen et lag med money grabbing whores, fy faen for et uspiselig lag. Holdt på å klikke da den neandertaleren av en argie cunt flakset inn reduseringen, og da Wazza puttet på overtid så gikk det for meg. For noen bilder av reprisen. Herlig stemning på tribunen, flott å se alle gule og grønne skjerfene.

Jeg er så forbanna psyched...SÅ FORBANNA DEILIG. 34 YEARS AND COUNTING YOU MONEY GRABBING WHORES.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...