Gå til innhold

world of warcraft Realmlist

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har problemer med å spille på privat server på wow.

problemet er at jeg ikke har realmlist, på grunn av at jeg laster ned fra nettet, av en eller annen grunn så er ikke realmlist inkludert via nettet : / jeg har et problem med pc`en min som gjør at den ikke kan spille cd, åpne messenger, og bruke USB, og derfor kjøper jeg ikke CD, ikke tro at jeg er så grådig XP

kan noen gi meg en link hvor jeg laster ned wow på nytt, eller vet hvordan jeg kan skaffe meg en realmlist?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kommer snart til å innse at private server suger.

Når alle eier er det det samme som at ingen gjør det.

Og sånn er det jo på valige realms for tiden også. Men nok om det.

Private servere er i følge Blizzard sine regler ulovelig. Så tråden er rapportert.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har problemer med å spille på privat server på wow.

problemet er at jeg ikke har realmlist, på grunn av at jeg laster ned fra nettet, av en eller annen grunn så er ikke realmlist inkludert via nettet : / jeg har et problem med pc`en min som gjør at den ikke kan spille cd, åpne messenger, og bruke USB, og derfor kjøper jeg ikke CD, ikke tro at jeg er så grådig XP

kan noen gi meg en link hvor jeg laster ned wow på nytt, eller vet hvordan jeg kan skaffe meg en realmlist?

lag en fil som heter Realmlist.wtf der hvor den skal være ... så skriver du bare infoen som er nødvendig der.

For tiden er den lokalisert i mappen World of Warcraft\Data\enEU : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...